zaterdag 7 maart 2009

Workshop- Magnolia Event

Gisteren ben ik met mijn vriendinnen naar Doorn geweest voor de Magnolia Event. Er waren 4 workshops georganiseerd waarvan dit er één van was. Ondanks dat de workshops erg snel gingen en er geen tijd genoeg was om alles af te maken was het een leuke en geslaagde dag. Deze stempel kregen we mee, dit moet Truike voorstellen, een lief vrouwtje met een tulpje en klompjes. Deze stempel is niet te koop hij was speciaal gemaakt voor deze dag, cool he!!! De workshop ging over, hoe je met design papier een magnolia kan aankleden, erg leuk, ik had dit al eens een keer eerder gedaan, en zo heb je altijd de juiste kleur. Jullie moeten dit ook maar eens proberen. Morgen zal ik nog een projectje laten zien die we hebben moeten maken, maar IK moet deze nog eerst afmaken.

Groetjes, en een fijne avond

Yesterday I went to Doorn with my friends for the Magnolia Event. There were 4 workshops and this is the result of one of them. Even though the workshops went fast and there was no time to finish the cards, we had a wonderful day. The stamp is specially made for the event, a lady with a tulip and wooden shoes (how dutch !!). In this workshop we learned to dress the magnolia stamp with design paper. I had done it before but I love it because you got always the right color matching your card. You should try it. Tomorrow I will show you the result of another workshop, but I have to finish it first.

See you and have a nice weekend

11 opmerkingen:

  1. Wauw, je bent dus eerder dan ik!
    Hij is leuk geworden. Ik ga hem ook nog op mijn manier aanpassen, als ik tijd heb zie je hem dit weekend nog wel.
    Groetjes van Sjak!

    En ik hoor het wel of we dinsdag welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, ik lach mij rot wat jullie allemaal communiceren... Zeg, dat is een leuk kaartje geworden. WIj zien jullie woensdag. Zijn jullie er ook 's middags???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal super hij is erg leuk geworden ben heel benieuwd naar de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kaartje is leuk geworden Thea, ook ik ga morgen weer iets afmaken anders schuif je dat soort klusjes op de lange baan. Fijn weekend, groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is het geworden en wat een schattig stempeltje,

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wowww Thea,wat een prachtig kaart.
    wat heb je dat geeldig gedaan.en die stempel super meis.

    liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is erg leuk geworden, ook heel leuk zo met die blokjes.

    Groetjes Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig weer Thea. Had ook graag naar Doorn gewild maar had een demo en die was ook super de super.
    Tot woensdag Heb er zin in. Alleen mijn pootje niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie zijn allemaal eerder, want ik heb nog niets gedaan, ben druk geweest met andere dingen. Ik hoop vandaag ook nog wat op mijn blog te zetten. Je kaartje is leuk geworden zo. Fijne zondag Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so pretty and such fresh colours hugs pops x xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.