maandag 9 maart 2009

Magnolia-Event workshop 3


Hier is dan de 3e workshop, een mapje waarin je foto's of stempelafdrukjes in op kunt bergen. Niet moeilijk te maken en toch zo leuk.
Als deze stempel je niet bekend voor komt, kan dit kloppen. We hebben namelijk van twee stempels één gemaakt. Grappig he!!!
Zo kun je van je oude stempels weer een nieuwe maken en het enige wat je moet doen is een ander hoofd op de stempel plakken.
Voor de rest heb ik hem nog even een beetje opgepimpd en een leuke ticketstempel gebruikt.

Deze week sta ik in Den Bosch (brabanthallen), woensdag opbouwen en do-vr-za staan, ik heb er erg veel zin in. Het is altijd leuk in Den Bosch. En niet te vergeten de Bossche Bollen. hmmmm.
Dus ik weet niet of ik enigszins tijd heb voor mijn blog, na de ervaringen van vorige keren denk ik het niet.
Ik wens jullie een hele fijne week en misschien wel tot in Den Bosch.
Groetjes,

Here it is, workshop number 3 of the Magnolia event. It's a photo storage. It wasn't to difficult but very nice to work on. You don't know the stamp ? Ofcourse not. It's a mixture of two stamps. Funny isn't it ?
This way you can make you're old stamps new again. The only thing I've done is switched heads. I pimped it a little and put a ticket stamp on it.
This week I'm on the Trade Show in 's Hertogenbosch. Wednesday is putting up the stand and thursday through saturday it's showtime ! I love it there.
I don't know if I can spend much time on my blog, but after the experiences last times I don't think so. I wish you all a very creative week and see you soon again.
Love,

14 opmerkingen:

  1. Je bent wel heel vlot zeg, nu al het 3e project. Heb je tijd teveel???? Hij is wel erg mooi geworden en met je nieuwe rondje (ik weet even niet hoe het heet).
    Mijn project voor jou is erg leuk geworden vind ik zelf, maar je ziet hem morgen. Heb je de reactie van jose al gelezen bij mij??? Liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WHOEHAHAHAHA, jij bent idd vééééél ouder dan ikke. Ik wordt 41, jij 45!!! Och, scheelt maar 4 jaar... Ik maak veel kaarten en verstuur minder... hahaha. Ik ben daar zo slecht in....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowww Thea,wat heb je dat weer schitterend gedaan.
    leuk die stempel zo.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goh wat leuk zo met die stempel zeg,ik ga ook eens kopjes wisselen,bedoelen ze dat nu met er gaan koppen rollen ?hihihi
    wens je veel plezier op de beurs,ik ga dit jaar weer eens als klant,en dan lekker op zaterdag met de dames van mijn cursusgroepje.
    ik kom nog wel even hoi roepen oke?
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Bossche bollen dan graag op de vrijdag! Want ik vind ze geweldig, net als je doosje. Is leuk geworden.
    Enne jullie maar freubelen en ik maar werken, hahaha!
    Ik ga vanavond aan de sraponline meedoen, dan ben jij waarschijnlijk aan het werk!
    Tot morgen Sjakkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om die hoofdjes te veranderen ik heb t wel is met de kleertjes gedaan en dan met scrap papier ,vondt ik ook erg leuk!
    Veel plezier t weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Thea, jij wil voor je naar de beurs gaat zeker alles af hebben. Wat een tempo, wel erg leuk geworden allemaal. Ik heb er nog maar een af. Succes op de beurs en groetjes maar weer. Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuk doosje thea echt zo'n lekker hebbeding, ik sta ook in den bosch op de beurs met karin samen dus wij zijn ook druk druk druk en dus idd te weinig tijd om zelf wat te doen jammer genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nice photo book. I like the big orange flower. I'm crazy for flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzetten mooi zeg, en leuk die stempel door elkaar halen!! Veel pelzier in den bosch, ik kom vrijdag even langs!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thea this is very lovely, i love the colours that you have chosen, i like this card so much, hugs Pops x xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er weer leuk uit Thea
    Veel succes in De Bosch

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Thea er ging van alles mis maar ik hoop dat het nu gelukt is wat ziet het er weer leuk uit.Veel succes in Den Bosch

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow.... Thea
    Deine Karte ist wunderschön!!!!!
    Ich wünsche Dir einen schönen Abend!
    LG Gisela

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.