vrijdag 20 maart 2009

Friday-Sketchers Nr 44

Ja, jullie zullen wel denken waar blijft ze nou met een nieuw kaartje. Sorry hoor!! Maar het is ook zo druk. Eerst een hele drukke beurs in Den Bosch waar bijna al mijn spullen zijn opgekocht, hihihi, en nu een drukke beurs voor de boeg in Dortmund (Duitsland). Vanaf dinsdag zal ik daar met Paula aanwezig zijn, 6 dagen lang. Dus de afgelopen weken en komende week stonden en staan vooral in het teken van nieuwe scrapkaartpakketjes maken, vele bestellingen plaatsen en rijden naar diverse groothandels. Maar mij hoor je niet klagen hoor!! Hier geen kredietcrisis, maar helaas wel minder tijd voor mijn blog. Van de week heb ik nieuwe stempels binnen gekregen van Bild Malarna, ze zijn geweldig. Ze zijn alleen nog te koop via de beurs, maar binnenkort ook in de winkel. Ik moest hier natuurlijk nog wel even een voorbeeldje van maken voor in Duitsland en heb deze gelijk gecombineerd met een challenge. De challenge van friday-sketchers. De sketch is door Beatrix gemaakt. Het papier wat ik gebruikt heb is van K&Company(Margo) Dit papier geeft een beetje een oude look aan het geheel dus heb ik mijn stempel met Distress Ink ingekleurd. Nou, dat is een verhaal apart. Ik heb dit voor het eerst gedaan (behalve dan die ene keer op een cursus,maar dat ging anders). Uiteindelijk is het resultaat wel leuk geworden maar het viel niet mee en nou weet ik niet of dit kwam omdat ik het verkeerde papier had om op te kleuren of omdat ik het gewoon (nog) niet kan. Het zal wel beide zijn, hihihi. Maar ja de aanhouder wint, blijven oefenen. Vandaag zijn de Copic Ciao Markers binnengekomen, dit wordt mijn volgende stress middag. Zo, dit verhaal wordt alweer veel te lang dus ik stop er maar mee voor vandaag, fijn weekend en misschien zie ik jullie wel in Duitsland. Onze tent staat in hal 7 standnummer 7124. Als je naar de Creativa komt, kom dan even gedag zeggen, dat vinden Paula en ik erg leuk. Groetjes,

I hear you think, "where was she all that time". I'm so sorry, but I'm very busy. First a busy Trade Show, where I sold out on a lot of products and now the preparation for the Creativa Fair in Dortmund, Germany. Next tuesday, Paula and myself, will be in Germany for 6 days. So the last couple of weeks and the week coming is mainly making packages for scrapcards, ordering and driving to our wholesale companies to get our stock on the right levels again. But I'm not complaining ! So there's a lot less time for my blog. New stamps arrived this week from BildMalarna, and they are great ! We are only selling them at the Trade Fairs and very soon through our internet shop. I had to make a card with it as example for the Creativa but combined it with a challenge, time saving, right. This one's for the Friday Sketchers Challenge. The sketch is made by Beatrice. The paper I used is from K&Company (Margo). The paper has a vintage look so I colored my stamp with Distress Ink. Well that's a different story. I did this for the first time (well except from that one time at a workshop but that was different). In the end I'm satisfied with the result, but it was hard. Maybe I had the wrong paper for coloring or I have to practice more. Maybe it's both, lol. But I will keep practicing. Today I received all the Copic Ciao Markers, so that means more practicing. Anyway, this story is becoming too long, so I'm gonna quit for today. Have a nice weekend and maybe I will see you in Germany. If you're coming to the Creativa come say hello on stand 7124 in hall 7. Paula and myself would like that.
See you,

24 opmerkingen:

  1. wat een schitterend kaart Thea.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty card!! I love the half circles on your sentiment and your ribbon is so pretty! Beautiful colors as well! :)Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke kaart thea

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Thea. Enne ik wil wel gedag zeggen hoor. Maar is een beetje te ver. Wat dat inkleuren betreft vind het heel mooi gedaan en met de copics moet ik ook nog oefenen. Ben benieuwd hoe jij het ervaar. Heb nu dus weer spijt dat ik die ene pons niet gekocht heb.Maar ik kom nog in Rijswijk en wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Thea, hou maar zo'n pons apart voor mij. Ik kom naar Zeist als klant als je hem dan meeneemt.she

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea, Onwijs mooie kaart. Helemaal top. Stempel is goed ingekleurd wat mij betreft. Ik wens jullie onwijs veel plezier in Duitsland en heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil die met de meeldraden. de takjespons heb ik al. Enne heeft paula nu bonus. hahahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Thea
    your card is gorgeous and your colouring is wonderful!
    Hugs Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldige kaart thea,en superkleurtjes zo bij elkaar en die pons met meeldraden wil ik ook nog eens aanschaffen,want die is ook wel heel gaaf,maar ja kan niet alles ineens kopen he?
    veel plezier in dortmund,zijn lange dagen daar van 9 tot 6 toch?gonny en ik waren in elk geval helemaal gesloopt na die dagen.en rijden jullie op en neer of nemen jullie een hotel?
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yep de pons die je hier gebruikt heb in de bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super leuk is die word altijd vrolijk van dit stempeltje staat dus ook nog op mijn verlanglijstje wens jullie heel veel succes en een goede verkoop in dortmund

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super de puper kaart. Erg leuk.
    zit nu uitgeteld even te bloggen, want de tuin omspitten is zeker geen favoriete bezigheid van me. Freubelen is leuker!
    Groetjes van Sjakkie, ik mis jullie nu al hoor! Hoe kom ik die week door?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love these super cute stamps they look so cute, great card have a great weekend hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card Thea. Love the cute image and the beautiful colouring. Great papers also. Michele x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heey thea,

    een mooi kaartje heb je gemaakt!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat en superrrrrrr kaart weer. Je hebt hem mooi ingekleurd hoor en dat voor de 1e keer, kan ik nog wat van leren. Maar volgende week s'avonds tijd zat in het hotel. Dat vind ik ook bonus haha. liefs en tot dinsdag Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ja vakantie??? Mijn vakantie ziet er toch iets anders uit als een kraam in een hal en hard werken overdag of hang je een poster van de zee en de zon op?? hahahaha Grusse von Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog en ik ben je ook gelijk hier aan het volgen hoor.. wat een leuk blog en wat een mooie creaties staan erop..prachtig...je laatste kaartje is een lieverdje zeg...zo.n leuk stempeltje..mooi ingekleurd ook...Veel succes in Dordmund...we horen het zeker hoe het daar ok geweest is...
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een erg leuke kaart Thea en dat tussen alle drukte door, fantastisch. Veel succes op de beurs de komende dagen. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Thea, Ben benieuwd welke bildmalarna stempels je in Zeist nog hebt. Vind ze nml zo leuk. Ging nml naar je webwinkel maar die i gesloten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wacht wel gedulig (not) af. Maar ik ken hun site niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Thea ik heb op je blog gekeken en wat een schattig kaartje.
    De stempels is prachtig ingekleurd.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Genial dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.