zondag 8 maart 2009

Magnolia Event - workshop 2

Deze workshop vond ik erg leuk om te doen, hij was lekker relax en een techniek die ik nog niet beheerste.
In deze workshop gingen we een Magnolia inkleuren met distress Inkt met behulp van een waterpen. Wel eng zo een eerste keer maar het is weer iets anders dan Derwent potloden, waar ik wel een beetje aan verslaafd ben. Ik vind dit tasje erg leuk geworden, dus wie jarig is kan hier een leuk kadootje in verwachten (als ik er afstand van kan doen!). Ik heb bij truike een easy bradmaker gekocht en heb deze gelijk hierop gebruikt, ik vind het geweldig. (Eens kijken of we deze ook in ons eigen assortiment op kunnen gaan nemen ......)

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest, groetjes,

This workshop was fun. It was relaxed and I learned a technique I didn't used. In the workshop we colored the stamp with Distress Ink and a waterpen. Bit scary for the first time but it's something new. I, who am addicted to my beloved Derwent pencils. Personally I love this bag. So the one who celbrates his birthday knows what to expect (if I can give it away, lol). I bought the Easy bradmaker and used it on this, I really love it and gonna use it a lot ! (Let's see if we can get it in our shop for you .....)

Thanks for your visit and hope to see you soon.

12 opmerkingen:

  1. Hij is geweldiggggg geworden en je hebt zelfs de foto buiten gemaakt, kwam hij zeker leuker uit? Groetjes en freubel ze!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woww Thea ,wat heb je dat prachtig gemaakt.
    .

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is fantastisch geworden, super!
    Ik ben op 7 mei jarig!
    Je kaartje is af en hij is fantastisch geworden, al zeg ik het zelf. Er zitten maar 8 ponsjes op, maar wel hel makkelijke hoor!
    Misschien tot blogs, en anders tot dinsdag, Sjakkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hoor ik nu Thea!! Doe jij aan HUISHOUDEN én STRIJKEN!!! Wat eng... wwhooeoeoeoeoehahahahaha. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Cya...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi thea, ik heb de originals,het is ontzettend leuk om te doen, maar de overgang van donker naar licht valt niet mee om in een keer goed te krijgen! Ik ben er erg tevreden over maar het is wel echt oefenen en blijven proberen!! Ik hoop dat je hier iets aan hebt!! bedankt hoor voor je compliment en wat heb je hier ook gave dingen op staan zeg!! Ik ga je meteen volgen;) super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben over niet al te lange tijd jarig (hahahha) eerder als Sjak. en ik vind het een prachtig tasje. Ben wel benieuwd wat dat is een bradmaker???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend tasje geworden, Thea!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooo wat een lief tasje zeg,je zou daar maar een kadootje in krijgen ,het is al een kadootje op zich dat tasje hihi.
    toppertje!!!!!
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig tasje is het geworden zou willen dat ik binnenkort jarig was

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk tasje heb je gemaakt ,echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Thea, Ik ben de 30ste jarig en jij??? Ohoh, dat wordt weer een kaart maken...hahah.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is really pretty hun i love all the string gives it a vintage feel, hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.