maandag 23 maart 2009

Happy Birthday

Nog even snel een laatste kaartje voor deze week, ben bijna klaar voor Duitsland, morgenochtend de laatste loodjes.
Deze kaart was mijn volgende stress middag, de copic markers, na veel lezen en proberen is dit mijn eerst resultaat.
Ik ben redelijk tevreden, maar het kan nog beter. Hoe meer ik er mee uitprobeer, hoe meer ik het gevoel krijg.
Maar schaduwen blijft een rot klus, veel oefenen. Ik heb een BildMalarna stempel gebruikt, zijn ze niet schattig ?
De bovenkant van het taartje moest eigenlijk een andere kleur worden, maar dat is jammer genoeg niet gelukt, volgende keer beter.
Het papier is van Basic Grey (Urban Prairie), geweldige tinten. En met wat leuke bloemen ponsjes van MCGill en lint wordt het toch nog een leuk geheel.
Ik zal trachten jullie mee te laten genieten van onze belevenissen op de Creativa deze week. Jan zal dan de verhalen op de blog zetten. Voor mijzelf zeg ik : "Tot volgende week !"
Liefs,

Just a card before I go (could be a famous pop song !). I'm almost ready to go to Germany. Tomorrow morning the last things.
This stamp is colored with the copic ciao markers. After much reading and trying this is the result. I'm quite happy, but it could be better. The more I try, the more I get the feeling. Making shadows is a difficult job though, practicing must make it better. The stamp is from BildMalarna, aren't they cute ? The icing of the cake should be in a different color, but it didn't work out that way. Better luck next time. The paper is from Basic Grey (Urban Prairie), lovely. With a little help from my McGill flower punches and some ribbon it turned out nice.
I will try to keep you posted of our adventures at the Creativa in Germany this week. Jan will put the stories on my blog. For me it's: "See you next week !"
Love,

9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldiggggg kaartje en dat je daar nog tijd voor had dat is toch super. Je vind het dus ook nog moeilijk dat schaduwen met de copics, ik ook, dus we gaan flink oefenen deze week. Slaap lekker en tot morgen Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind het knap dat je tussendoor nog de tijd hebt gevonden voor dit kaartje ik moet zeggen hij is erg leuk en ik vind dat je het er goed vanaf hebt gebracht met je copics, veel succes jullie in duitsland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke vrolijke kaart,en het kleuren met de copics gaat je ook goed af!
    Ik wens je super veel plezier op de beurs in duitsland,niet teveel curryworst eten he?
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Thea doe dat ene stukje maar voor mij enne het gaat al lekker met je copics. Veel plezier in Dortmund en tot volgnde week doeiiiiii.
    Dat Paula maar veel bonus verdiend hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig kaartje Thea,heel mooi gedaan hoor met je copic.
    veel succes in duitsland ,en veel plezier.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Thea. Mooie kaart. Nogmaals heel veel plezier in duitsland.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card Thea, lots of pretty details and gorgeous colours.x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kaart thea, en is je goed afgegaan hoor met de copics! Ik wens jullie veel succes in duitsland en als je weer een keer dichter in de buurt staat kom ik zeker weer langs!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This looks so bright and fresh. Love all those little details matching so well toghether!
    Hugs,
    Aija

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.