woensdag 25 juli 2012

Dutch Magnolia Lovers Challenge...Vakantie


Hoi allemaal, deze hadden jullie nog van mij te goed. De challenge is maandag al begonnen, maar heb nog geen tijd gehad om deze erop te zetten.
Tja...vakantie....aangezien ik altijd in een caravan mijn vakantie vier, vond ik dit wel toepasselijk.



Het design papier is van Simple Stories....baby steps....
Alles is met een chalkje bewerkt. Ook heb ik gebruik gemaakt van een pearlpen.


Er zijn diverse snijmallen gebruikt, namelijk...van Magnolia en cheerylynn.
De caravan is uit mijn cameo gesneden.



Gebruikt Twinkling H2O: Natural Linnen, Fuzzy Peach, Golden Sand, Desert Clay, Tahitian Blue

Fijne dag....



9 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk kaartje Thea, heel mooi die caravan!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad Thea als je lekker vaak in je caravan vertoeft, is het natuurlijk heel gaaf om zoiets op je kaart te maken. Ik vind hem supersssss!!! Lieve groetjes, CHantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,

    Het is weer een leuke kaart en die caravan ik vind hem super leuk zo op je kaart dat heb je weer leuk gedaan.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig kaartje, je krijgt gewoon zin om er op uit te trekken als je dit leuke caravannetje ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Thea.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig!!
    Echt heel mooie kleuren en latout!!
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.