dinsdag 3 juli 2012

Deep Ocean Challenge # 29 Sea of Love....


...er is weer een nieuwe challenge begonnen bij Deep Ocean Challenge Blog. De opdracht "Sea of Love"
tja en wat moet je hier nu mee....als je geen inspiratie kan vinden kijk dan even op hun blog...daar staat genoeg.


Dit kaartje is gemaakt met design papier wat ik nog had liggen....een restje....dus ga me niet vragen hoe deze heet, want ik heb alles al weggegooid en vergeten het op te schrijven, stom he!!!
Alles wat ik gebruikt heb is beinkt met chalk....aan de linkerkant zie je een tim holz mal ( distressed dolie), aan de rechterkant heb ik een mini dolie van Magnolia gebruikt. De vorm van het rozen papier is gemaakt met een stans van Cheerylynn design ( french flair scalloped), ik heb de buitenkant gewoon afgetekend en toen uitgeknipt. Het randje onder het afdrukje is van Magnolia. Rechtsboven zie je nog een stukje gaas. 
Het hartje bovenin is ook van Magnolia. De vlindertjes komt uit een pons van Martha Stewart.     

Aan de rechterkant zie je een bloemen toefje....daaronder zitten van die...tja ...friemeltjes van een Marianne Design mal. Ook heb ik hier weer eens mijn eigen gemaakte glitter stokjes en bolletjes gebruikt....blijft leuk. De stempel die ik gebruikt heb is van Whiff of Joy....dit zijn nieuwe stempeltjes en ze hebben mijn hart gestolen.



Mijn gebruikte Twinkling H2O: Natural Linnen, Fuzzy Peach, Tahitian Blue, Luv-U-Pink, Poppy Red, Vanilla Bean, Golden Sand, Pale Porcelain, Emerald.

Fijne avond,

 

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Thea, met zoveel leuke creatieve dingetjes erop.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje weer Thea, met veel te bekijken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffie.
    Heel mooi van kleur en mooie details.

    lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Thea!
    Wow! Such an adorable stamp you inked up - cute to the boot! And your coloring is amazing, makes the whole creation come to life in a beautiful way :)
    Stunning little flower arrangement and lush papers too!
    Big hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem zo mooi Thea! Wat een geweldig papier, ik hou van die kleurtjes! En wat een lief afdrukje! Leuk gedaan zeg!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Thea en zo mooi, er valt zoveel te zien.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje, het lijkt wel een schilderijtje. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh zo'n schatje op die prachtige kaart Thea! Helemaal geweldig :) Er is zoveel moois te zien op je kaartje!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Just found your blog, beautiful cards! Katy xx :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart , Thea !! Maar .... waar is de collage ?? Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje Thea.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hele leuke, lieve creatie is dit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een supermooie creatie
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh Thea, hij is werkelijk heerlijk zomers en vrolijk en supergave details! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart in mooie kleuren en een Super schattige stempeltje! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Thea, a wonderful creation!! Love your colouring skills and all the wonderful details of the card.
    Katharina x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi lovely,
    Oh this card is so precious, love your image and beautiful colouring, never used Twinkling H2O's.
    I love the colours and fab design.
    Yes Chris is my Husband.
    Love,melly. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje, so sweet!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.