maandag 31 mei 2010

Nieuwe Motivet Stempels....


Hoi allemaal, Ik kom jullie even de nieuwe Motivet stempels laten zien. Zijn ze niet schattig, ze hebben weer een hoog 'hebben' gehalte. Mochten jullie interesse hebben ze staan in onze online winkel onder Motivet bij de "stempels - rubber". Ik moet jullie er wel bij vertellen dat ze erg snel gaan. Door de actie van "Kans op een gratis stempel bij een reservering" hebben we al menig reservering liggen, dus......

Alle stempels zijn als vanouds EZ-mounted. Dus geen gedoe met plakkers, plakband of wat dan ook, maar gewoon zo op je acrylblok plakken.
Kom je naar het Crea Weekend in Rijswijk op 11 t/m 13 juni ?  Bestel dan nu alvast deze stempels. Afhalen en betalen doe je dan op de beurs. Zo weet je ook zeker dat je ze nog hebt.

Van de week kom ik weer met een kaartje, ik heb niet stil gezeten hoor!! maar ik heb kaarten gemaakt die ik nog niet kan laten zien.
Groetjes,

1 opmerking:

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.