donderdag 17 september 2009

Beurs Mechelen

Hallo allemaal. Dit keer even geen kaartje, maar even een foto van de stand op de Hobby Creatief Salon in Mechelen (B). Corry (mijn moeder) en Jan hebben het afgelopen weekend op het Crea Weekend in Rijswijk gestaan. En wat was het daar rustig ! Genoeg tijd dus ook voor hen om wat langer met klanten te praten en dingen uit te leggen. En leuk dat Sandra en Mo ook nog even langs zijn geweest. Rijswijk is echt niet meer wat het geweest is.
Zondagavond ingepakt en alles, thuis, ingepakt laten staan. Maandagavond is de stand door Jan naar Mechelen vervoerd en alvast opgezet. Op dinsdag zijn Jan, Paula en ik afgereisd met de complete voorraad. Het kost toch gauw wat uurtjes om de stand ingericht te hebben. Om kwart over zeven ging Jan terug naar huis en wij naar het hotel. Daar kwamen we voor een onaangename verrassing, er was geen reservering bekend. Dus Jan weer gebeld, die zeker wist dat alles in orde moest zijn. Hij kon het bewijs niet leveren, want hij zat in de auto. De eigenaar werd zelfs van huis gehaald, maar uiteindelijk bleek het hotel een klein foutje te hebben gemaakt en wij kregen alsnog een kamer. We hadden toch mooi een probleem gehad als het niet had gekund. Elke dag op en neer rijden is nu ook niet echt een optie ...
Vandaag, woensdag, was dan de eerste echte beursdag. Het was vandaag nog niet erg druk, maar het is wel een hele gezellige beurs, met echt alle hobby's die je maar kunt bedenken. We hebben al weer de nodige "vaste klanten" op bezoek gehad. Gezellig was het weer om Akkina te zien en spreken. En ook hebben we kennis gemaakt met Jenny, die we ook al in 's Hertogenbosch en Rijswijk hadden gezien. Heel gezellig allemaal ! We zullen nog wat van ons laten horen uit Mechelen de komende dagen en wellicht kan Jan er tussendoor ook nog een kaartje op zetten. Wij hopen jullie nog te zien op de beurs de komende dagen, want een bezoekje is zeker de moeite waard !
Groeten uit België van Thea en Paula.

12 opmerkingen:

  1. Wat een verrassing, nieuws uit Mechelen. Leuk. Is weer wat anders dan een smsmje. Veel succes nog en ik zie jullie zaterdag.
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes Thea ;) dat je de tent maar mooi mag leegverkopen ;)

    PS heb je mijn email nog gehad betreft het sponsoren van SS?

    hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk zeg een berichtje uit Mechelen, zou het toch aan de crisis liggen dat beurzen minder bezocht worden? Ook goes was dit jaar niet druk. Ik wens jullie veel succes.
    Groetjes Caroline (belgje wonend in Terneuzen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als jullie dat bed niet gekregen hadden had er hier wel 1 gestaan hoor. is dan 1/2 uurtje rijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en ik vergeet jullie nu helemaal succes te wensen bij deze Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea en Paula
    Heel veel succes op de beurs in Mechelen.
    Dikke kus Mam en Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Thea, wat leuk dat je in mechelen staat,
    ga er dit jaar niet heen omdat ik deze keer voor de eerste keer naar den bosh geweest zijn. sta je ook in mechelen tijdens de kerstbeurs?
    Veel succes met de verkoop ;)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat leuk nieuws uit Mechelen. Ik heb daar ook wel eens gestaan met een stent. Vond het toen wel een hele leuke beurs. Ik wens jullie heel veel succes. En de stent ziet er echt prachtig uit, mijn complimenten!
    Groetjes Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea ,
    ik heb je gisteren dus gezien op de beurs in Mechelen hihi en we hebben natuurlijk wat mooie spulletje bij je gekocht,Tine en ik de 2 dames uit Brugge, we hadden gezegd dat we een berichtje zouden plaatsen, het was weer de moeite waard om te gaan altijd heel gezellig
    Grts Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi meiden, wat leuk een berichtje uit Mechelen, hopelijk wordt het de komende dagen wat drukker, veel succes in ieder geval. Liefs Anneke (Doornik).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. he wat gezelllig jullie zo daar in belgie pff dat was zeker wel schrikken als ze je ff vertellen dat je geen kamer hebt, enne nog heel erg bedankt voor die prachtige kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja ja , ik ben dus samen met Caro bij jullie langs geweest
    en wat spullekes gekocht...

    groetjes

    tine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.