donderdag 16 april 2009

SOL- kaart... / Scrap online card

Vandaag eindelijk weer eens meegedaan aan de SOL bij Tiets. Angelique zou deze sol voor haar rekening nemen, maar door omstandigheden ging dit niet door. Sandra was zo lief om dit in haar plaats te doen. Het is erg leuk om hier aan mee te doen, alleen begrijp ik het niet hoe sommige zo snel hun kaart kunnen plaatsen. Alleen het versieren kost mij al een half uur. Misschien ben ik te mutserig.
Voor deze kaart heb ik design papier van BoBunny(sweetie pie) gebruikt. Het stempeltje is van Bildmalarna en het is ingekleurd met Copic markers. De krul is met een Nestabilitie gemaakt. Heb nog wel even zitten emmeren met het haar. Het wilde niet zoals ik het wil. Maar goed, dit is het resultaat en het is best leuk geworden.

Today I joined the Scrap Online (SOL) from Tiets. Angelique should do this one, but she had to cancel at the last moment. Sandra was so sweet to take her place. It's fun taking part, but I don't understand how fast people put their cards online. Just the decorating takes about half an hour, maybe I'm to critical.
For this card I used the design paper from BoBunny (Sweetie Pie). The stamp is from BildMalarna en is coloured with the Copic markers. The swirl is made with a new Nestabilitie. I really had an argue with myself about the hair. It didn't came out the way I wanted. But ok, this is the result and I'm happy with it.


7 opmerkingen:

  1. Ha Thea, dat heb ik nu ook. Zodra we mogen pimpen dan ben ik toch zeker een half uur tot een uur bezig. Dan moet alles nog ff drogen, scannen, op club zetten, daarna op de blog... Ik leg altijd wel van alles klaar zoals bloemen en die hele reut, maar toch moet er altijd nog dit geprobeerd worden en kan dat niet beter... En als ik klaar ben dan is er een ware bom ontploft. Je kaart is erg leuk geworden. De kleuren spreken mij erg aan. Ja, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.... Thea
    what a wonderful card with such great colouring and details!
    I love it!
    Hugs Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey wat leuk dat je mee hebt gedaan thea, en je kaart is echt een plaatjes geworden!! Je mag ook de SOl op eigen tempo maken hoor hihihi, ik weet ook niet of ik het bij zou kunnen houden;)
    Een heel fijn weekend!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterend kaartje Thea,leuke stempel,en heel mooi papier.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje geworden
    enne ik ben ook altijd veel later dan de rest hoor,ik snap ook niet hoe sommige dat zo snel voor elkaar krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had vanmorgen om 6.00 uur al even gegluurd, maar was nog te moe om te reageren. Hij is echt heel mooi geworden, super!
    Viel niet mee om op mijn vrije dag te moeten werken, het leven is soms hard. ha ha ha.
    Groetjes en een prettig weekend van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love these gorgeous stamps so much i wish i could get them to the UK they are gorgeous and you have done a fabby job, hugs Pops x x x x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.