dinsdag 20 januari 2009

Uitdaging: online kaart maken met Tiets. / Challenge online

Vanavond komen Paula en Sjak bij mij en gaan we de uitdaging aan en proberen we de kaart van Tiets te maken via haar online aanwijzingen.
Ik ben erg benieuwd hoe zoiets in werking gaat.
We hebben de maten van het papier opgekregen zodat je dat al vast kon voorwerken, maar ja wat ga je dan gebruiken en hoe moet je ze opplakken!!!! dat is de vraag.
Ik heb gekozen voor designpapier van Basic Grey (bittersweet) ben benieuwd wat de andere hebben uitgezocht.
Ik hoop dat ik de kaart vanavond nog kan plaatsen zodat jullie kunnen zien wat ik er van gebakken heb.
Misschien tot vanavond en anders tot de volgende keer.
Groetjes,

Tonight Paula and Sjak will join me at my home for an online challenge with Tiets. I'm very curious how it works. We all got the sizes of the paper so you can work ahead. But what are you going to use and how it will be organized and ... that's the big question.
I have chosen the designpaper of Basic Grey (Bittersweet) and am very curious what the others have chosen. I hope I can put the finsihed card on my blog tonight so you can see what I've made. Maybe you'll come back this evening or tomorrow ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.