maandag 12 januari 2009

Stamp Something - No Stamping Allowed


De challenge van Stamp Something heeft deze keer als opdracht, GEEN STEMPELS gebruiken. Dit is toch wel vreemd voor een stempel challenge blog. Maar oke mij zal je niet horen ik had net een kaartje gemaakt met de nieuwe Pyramid Bunny's. Dit zijn 3d uitdruk vellen. Er zijn er verschillende van, ik heb er nog 2 gemaakt, deze zal ik van de week ook nog plaatsen.

Hier kan je zien hoe je de pyramide wordt opgebouwd. Ik ben er geen fan van maar je moet het opbouwen met foam, dit kan niet anders. Groetjes,

The challenge of "Stamp something" has a somewhat strange assignment, using NO STAMPS ! Okay .... So I made a card using no stamps. I just made a card with the new 'pyramid' Bunny's. These are decoupage paper that won't need to be cut. There are several, but I made three. I will put the other two on my blog in a couple of days.
On the last picture you can see how the pyramid is made. I'm not a fan because you have to build the picture with foam. I think a card is more natural with glue, but it won't work with the pyramid. See you soon,


6 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje Thea.
    ik vind het toch wel weer wat hebben hoor die plaatjes,heel erg mooi.


    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Its gorgeous, amd i love the colours, them bunnies are so cute hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kaartje is geweldig geworden en ik vind het weer eens wat anders als een stempel. Liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is darling! Love the bunny and the way it pops up. Beautiful work, thanks for playing. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart is mooi, maar zoals ik al zei dat pyramide gedoe is niet mijn ding. Inderdaad heel anders dan een stempel.

    Groetjes van Sjak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje, Thea! Het is weer is wat anders als een stempel...
    Dank je wel voor lieve reactie op m'n blog. Met PB bedoel ik Penny Black stempels ;)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.