zondag 24 augustus 2008

Challenge Tilda en Co


Ik weet niet of ik nog op tijd ben met deze challenge maar ik heb hem toch nog maar even geplaatst. De opdracht was blauw-wit. Ik heb voor het eerst de magnolia stempel met distress inkt ingekleurd, was wel even stoeien als je derwent potloden gewend bent, maar ik ben niet ontevreden en oefening baart kunst.

I don't know if it's still on time for the challenge, but I blogged it anyway. The challenge was blue - white. For the first time I coloured the stamp with Distress Ink. It took some time if you're used to the Derwent colour pencils, but I'm satisfied with the outcome and practice preach.



Thea

1 opmerking:

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.