zaterdag 9 augustus 2008

Challenge Papertake Katharina's sketch # 8

Omdat ik even ruzie met mijn computer had de inzending voor 2 challenges achter elkaar. Werken aan een sketch van Katharina was ook weer erg leuk om te doen. De stempel is van Magnolia, Tilda met margrietjes. De paper is ook bij deze kaart van My mind's eye, de garden partserie. Ook hier heb ik gebruik gemaakt van sieraden op de kaart. Kun je ze vinden ? Nu op zoek naar de volgende challenge, want het weer zit nog niet echt mee. Prettig weekend allemaal.

Because I had a litlle fight with my laptop I've put the cards for two challenges on my blog today. Working on Katharina's sketch was a fun thing to do (again). The stamp is from Magnolia, Tilda with flowers. The paper on this card is again from My mind's eye, the garden party series. I used some jewelry on the card. Can you find it ? I'm going to search for my next challenge, because the weather is not so nice over here. Have a nice weekend.

3 opmerkingen:

  1. Wow this is such a beatuiful card - love the papers and colours

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww that's lovely! Great colours/papers! Thanks for joining us for the challenge! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten weer! Kijk bijna elke dag wel even op je blog. Ook Antoinette is er al aan verslaafd.

    Verheug me op vrijdag! Bel morgen met Paula om af te spreken.
    Groetjes Sjak!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.