zondag 11 november 2012

Verlichte kerstster....


Gisteren hadden wij onze tweede DT Dag....erg gezellig om iedereen weer te zien.
Dit keer had Sjakkie haar deur geopend om iedereen te ontvangen, ik prijs me gelukkig
met zulke vrienden om me heen.
Ook hadden Paula en Sjakkie leuke traktaties gemaakt voor iedereen, wat een leuke verrassing.


Buiten het lekker met elkaar kletsen hebben we ook iets leuks gemaakt.
Dit keer heeft ons DT lid Jeanet iets verzonnen....en dit is het geworden een verlichte kersster.

                                       

Het was een heel klusje om de ster in elkaar te zetten maar wel erg leuk om te doen.
Je kan het niet heel erg goed zien maar her zitten lampjes in verwerkt...binnen in de ster dan he!!!


Ik heb een grote cirkel uitgesneden en daarop een joy mal geplakt, deze heb ik eerst in 4 stukken 
gesneden. Daarop zit een papieren dolie en daarop een grote rozet die ik gemaakt heb met een pons en de 
scorpal. De kerstboompjes zijn van Unique.


Dit toefje is gemaakt met een takjes stans van Magnolia en de poinsetta stans van Magnolia.
De hulstblaadjes zijn van Unique en de leuke besjes zijn van Magnolia. 


Die toefje is gemaakt met takjes van Magnolia. De ijssterren en hulstblaadjes zijn van Unique.
De besjes zijn van magnolia en de swirl van ZVA. Ook heb ik gebruik gemaakt van een pearlpen.


Dit afdrukje is van Bildmalarna...zulke leuke stempeltjes....en ik heb ze ingekleurd met mijn Twinkling H2O: nl Natural Linnen, Fuzzy Peach, Golden Sand, Jasper Red, Oyster, Spanish Moss, Desert Clay en Stickels


Deze ster is binnenkort als tutorial op onze Krea Teja Team blog te bewonderen.
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt nu jullie nog....


11 opmerkingen:

  1. Ja , wat was het weer gezellig gisteren !! Zo leuk om iedereen weer te zien ....En wat is jouw ster gaaf geworden zeg !! Super mooie versierseltjes heb je gebruikt en een hele lieve stempel. En ik prijs me gelukkig dat ik in het team mag zitten. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit zeg en wat een mooie creatie is dit weer super mooi gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer prachtig mooi Thea.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een prachtstuk geworden! Heel knap gedaan!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk thea wat een kunstwerk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat hebben jullie het gezellig gehad en wat een onwijs leuke ster.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er prachtig uit, en die lampjes zijn
    wel te zien hoor, mooi gemaakt !

    Fijne avond nog,
    lieve groetjes van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige creatie, prachtig.
    Kan me voorstellen dat het een heel karwei is geweest,
    maar het resultaat is grandioos.

    Groetjes Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was een super gezellige dag! en ik ben heel blij dat ik in dit geweldig team mag zitten :-) jou ster is ook prachtig Thea! Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er gezellig uit zeg! Leuke dag is het geweest! Prachtige ster!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.