maandag 26 november 2012

Kerstkaartje....


Heb me maar weer eens uitgeleefd met wat mallen....
Dit kaartje is gemaakt met het design papier van BILDMALARNA...en de stempel is daar ook van.
Eindelijk even geen Magnolia stempel gebruikt, hahahaha.



Deze kaart is 14 x 14 cm. De lichtpaarse oplegkaart is 13.6 x 13.6 cm. Deze oplegkaart heb ik met
een chalkje bewerkt en daarna met stickels. In het midden zit een strookje donker paars met daarop een 
lintje. Hierop zit die fantastische mal van Noor (joy) die ik uitgesneden en geëmbost heb en het geëmboste
gedeelte bewerkt heb met een chalk.


De ijsster is weer gemaakt met die geweldige snijmal van Tim Holtz (dit maal de grote mal).
Deze heb ik 2x uitgesneden, aan elkaar geplakt en rond opgeplakt.
Daarop zit een scallop nestabilitie en een wit rondje die ik weer bewerkt heb met mijn chalk en stickels.
Op het witte rondje zit een mooie ovaal ornament van Unique. Ook de boompjes zijn van Unique en
deze zijn weer bewerkt met een chalk en een pearlpen.   


Het hoekje is een snijmal van Whimsy. Het zijn 4 verschillende hoekjes in één mal. De grote plak
parel is van Melissa Francis.



Mijn afdrukje is ingekleurd met Twinkling H2O : Natural Linnen, Fuzzy Peach, Pewter, Wintermist
Grey, Ice, English Lavender.

Ik heb er weer met veel plezier aan gewerkt, ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

10 opmerkingen:

  1. Wat een snoezig kaartje, prachtige kleuren, heel mooi gedaan.
    Liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Thea, ontzettend mooi van kleur en details!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren combinatie, prachtig kaartje,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend Thea, ben helemaal weg van de twinkling H2o.
    En heb een bestelling gedaan. Heb het zaterdag van dichtbij kunnen bekijken, echt heel mooi. Dus dat word oefenen, oefenen en oefenen hahaha
    lieve groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht van een kaartje Thea.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje zeg en de kleuren vind ik ook heel mooi!

    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Thea en ik ben gek op deze kleuren. De rozet is een echte blikvanger.
    Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.