maandag 5 november 2012

Nieuw patroon....nr 8



Ik heb weer een nieuw patroon toegevoegd op mijn blog voor patronen.
Dit was de klapper op de Krea Doe.
Ik wil dan ook iedereen bedanken die op de beurs bij ons langs zijn geweest en die onze beurs tot een TOP beurs hebben gemaakt.
Want zonder jullie kunnen wij niet bestaan.
Het was weer erg gezellig om vele van jullie te zien, en als het kon even mee te babbelen.
Ook al is het erg zwaar om zoveel dagen te staan en hele lange dagen te maken het was zeker de moeite waard.
Ik kijk alweer uit naar volgend jaar.


20 opmerkingen:

  1. Wat een pracht Thea.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het inderdaad ook mogen aanschouwen wat een beauty heb je ervan gemaakt. Ik ga het patroon denk ik dan ook bestellen, als ie niet te moeilijk is haha.
    Heel mooi.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is heel erg mooi maar heb hem al gemaakt als je hem
    wil zien hij sta op mijn blogje

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwwww prachtige patroon is het Thea. En supermooi gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb het gelijk gekocht, was er helemaal weg van ! Leuk je ontmoet te hebben, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat leuk!!! Ziet er super geweldig goed uit!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea,

    Was weer gezellig om je even te zien.. en heel even te babbelen. Ook voor Paula en Sjakkie, altijd gezellig.
    Je creaties waren weer geweldig!!!


    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi meis
    wauw wat een prachtig patroon is dat
    en hoe je het hebt aangekleed is prachtig meis, mijn complimenten
    misschien vraag ik het wel aan, nu kan ik niks maar volgend jaar wel weer
    ik hoop dat het een mooi prijsje heeft, de knip is bijna leeg, hihihh
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een schitterende creatie, wat een kunstwerk, prachtig.
    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was zeker heel erg leuk,en ik ben al een beetje begonnen met het mooie patroon.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb hele leuke dingen bij jullie gekocht en hoop vandaag eindelijk wat tijd te vinden om er mee aan de slag te gaan, maar ik ben er erg happy mee. hopelijk zien we elkaar snel weer op een van de creatief beursen in ons mooie nederland

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi sweetie this is just gorgeous I so love the colours too, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sehr schön.........einfach traumhaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sehr schön.........einfach traumhaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hurrah! Αt lаst Ι got a websіte fгom ωheге I be able tо
    in fасt take valuable ԁаta сoncernіng mу study anԁ knoωlеdgе.



    Look at my web sіtе ... Lloyd Irvin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. It's awesome to pay a quick visit this web site and reading the views of all mates regarding this article, while I am also eager of getting experience.

    my web page reputation management

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I want to get іt donе сus I wοn't have the chance to get it done other wise!

    My web site - best personal loans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I have read a few just right stuff here. Certainly prioce
    bookmarking for revisiting. I wonder how a lot effort you put to make
    this type of wonderful informative site.

    Derwick Associates

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.