zondag 18 november 2012

Rozet kerstkaart....



                            Maar weer een kerstkaartje gemaakt...ik moet er nog
                            zoooooooooooo veel dat ik bang ben dat ik dit jaar vele
                            een gekocht kaartje gaan krijgen.
                            
                            Dit keer een rozet kaartje gemaakt....je kan dit doen met
                            bv een pons en je scorpal of met de rozet maker van
                            crealies met daarbij het randje.
                             
                            Vond het wel erg leuk om te doen....dus waarschijnlijk
                             verschijnt er binnenkort nog wel zo een kaartje.
                            Aan de bovenkant zit een mooie swirl van unique deze zal   
                             vanaf morgen in de winkel staan.

                  Het design papier wat ik gebruikt heb is van Bildmalarna
                  dit is zulk mooi papier....lijkt veel op Maja Design, beetje
                  vintage. Ook deze is vanaf morgen in de winkel.
                  Mijn poinsettia is gemaakt met een mal van Magnolia,
                  maar ook Memory Box, Tim Holtz en Cottage Cutz hebben                       op dit moment daar mooie mallen van.
                  Onder de poinsetta zit een takje, deze is ook van Magnolia,
                  echte kersttakjes. En daaronder zit dan weer een hulstblad
                  en deze is van Tim Holz (Holly Branch). In het midden van                    de rozet zit een boom, ook deze is van Tim Holtz (PineTree).

De sneeuw die ik zo hier en daar gebruikt heb komt uit een pot snow-tex. Mijn afdrukje is een Magnoliaatje en deze is dan weer ingekleurd met mijn Twinkling H2O : Natural Linnen, Fuzzy Peach, Golden Sand, Desert Clay, en Jasper Red.







Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden en weer wat inspiratie kunnen opdoen.

Fijne dag, Thea                                            
                                                                   

13 opmerkingen:

  1. Wat is ie prachtig! En je kerstrozen zijn zo mooi met dat witte randje!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi Thea en dat papier wil ik ook hihi. gr Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,

    Wat een super mooie kaart is dit zeg prachtig met die rozet.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke creatie heb je gemaakt thea
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zeg. Wat een details allemaal.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh Thea, je creatie is weer echt superssssss mooi zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk is zeer voorzichtig gezegd hoor, waanzinnig geweldig komt meer in de buurt;o))))

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ga dit zeker proberen
    thx meid xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super en ik ga dit zeker proberen. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meis wat maak je toch een prachtige creaties, echt droomstukken.

    liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.