vrijdag 23 november 2012

Nog een rozet gemaakt...



Nog maar ééntje gemaakt, tis wel erg leuk om te doen.
Ik heb eerst een basig rozet gemaakt, pons een randje aan een
scrapvel en snij deze dan op 5 cm af, ril elke 0,5 cm en vouw dit om en om. Doe dit 2x en plak de stroken aan elkaar.
En dan is het leuk versieren.
Ik heb eerst een rondje geplakt om de rozet stevigheid te geven.
s
Dan heb ik er een papieren doilie opgeplakt en daarop het afdrukje.
Tim Holz heeft nu leuke ijsster rozetten en deze heb ik dan ook gebruikt, ik heb degene genomen met 2 verschillende maten op de snijmal. En deze ook allebei gebruikt.
Op onze facebook groep van Krea Teja Hobbystudio is deze mal in de aanbieding. Alleen te bestellen via deze groep.
Tussen de ijsrozetten zitten allemaal swirltjes van ZVA,

Mijn afdrukje is natuurlijk weer ingekleurd met Twinkling H2O : Natural Linnen, Fuzzy Peach, Pewter, Wintermist Grey en Ice Blue.


9 opmerkingen:

  1. Onwijs mooi gemaakt ben er helemaal verliefd op
    Hugs,ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze past heel mooi in mijn interieur, super gaaf, prachtige kleuren!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zoiets prachtigs!!! Zeldzaam zo mooi!! Een beauty!!

    Liefs Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is prachtig Thea, het lijkt wel een schilderijtje, zo mooi! Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, en die bloemen zijn zo mooi!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem schitterend Thea. Ik ga dit zeker uitproberen. Je hebt het zo mooi uitgelegd, dat moet gaan lukken. Dank je wel :)).

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.