maandag 22 juni 2009

Swapkaart bij Tiets...

Hoi Allemaal, het is alweer een week geleden dat ik iets geplaatst heb. Nu, ik heb niet stil gezeten hoor!! maar ik ben druk bezig geweest voor Krea Teja. Kaarten ontworpen en daar weer pakketten van gemaakt. Ook had ik me nog aangemeld voor een swapkaart aktie bij de club van Tiets. Daar moet je een kaart maken en die naar iemand opsturen en dan de zelfde materialen meesturen en zij moet er dan een ander kaart mee maken. Erg leuk idee. Het eerte kaartje is het kaartje dat ik van Marianne heb gekregen en het tweede kaartje is wat ik er van gemaakt heb. Nu moet ik nog de kaarten bij de club gaan plaatsen maar daar heb ik Jan z'n hulp bij nodig. Ik hoop dat dit nog vanavond gaat gebeuren. Ik beloof dat ik deze week weer een leuke project met een Motivet stempel ga plaatsen. Groetjes,

Hello everyone, it's been a week since my last message. Well I haven't been sitting still !! I have been very busy for my own hobbystudio. I joined the scrapswap from Tiets and had to make that card as well. This is how the scrapswap works. There's a list of people joining. You design and make a card. You put the card including all the materials you used in an envelope and send them to the next person on the list. That person has to make a new card with the materials that has been sent. Lovely idea. The first card above is from Marianne and the second is what I made of it.
I promise you to make a new card this week with a Motivet stamp again. 'Til then ...

16 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan , schattige kleurtjes...weer helemaal prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow die ziet er super uit leuk is dat je van dezelfde spullen zo twee heel verschillende kaarten kunt maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi gedaan ! Ik vondt de swap ook super leuk om te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me leuk!
    Een mooie kaart heb je van de materialen gemaakt

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi thea

    ze zijn leuk geworden zo wel die je gehad hebt als die je gemaakt hebt

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer een meesterwerkje van gemaakt. Heel erg leuk!
    Tot morgen, groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi schat het is wel leuk he zo heb je twee hele andere kaarten van hetzelfde materiaal. Je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt. Hugs mams

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Thea,mooie kleurtjes zeg.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de zelfde materialen,heel leuk zeggg xx liefs van maris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niets mis mee. Ziet er goed uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een leuke kaart geworden Thea, je kunt met een vierkante kaart toch meer doen dan met een langwerpige. Nog een fijne avond met z'n drieen. Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig idee en je hebt er zelf ook iets prachtigs van gemaakt.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super kaart heb je er van weten te maken thea!! Leuk ook die nestabilitie met dat embossen!! fijn dat het gelukt is om je kaart te plaatsen, nu staat het te pronken tussen alle anderen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt je best gedaan om er weer wat moois van te maken, ondanks minder spulletjes is hij super geworden. Tot morgen liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat mooi!!!!! en zo prachtig ingekleurd ook.
    groetjes en fijn weekend emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.