vrijdag 5 juni 2009

Motivet - Lieveheersbeestje....Ladybug ....


Goh, wat is het leuk hoe jullie reageren. Zoveel mensen vinden de stempels zo leuk dat ze niet kunnen wachten tot ze op de deurmat ploffen. Super!! Ik ben ook zo benieuwd wat jullie hier van maken. Een aantal bloggers en klanten hebben de stempels vandaag ontvangen dus: knutselen maar en laat jullie creaties zien.

Ik heb vandaag maar eens een doosje gemaakt. Dit modelletje heb ik al regelmatig gebruikt, maar hij blijft leuk.
Ik heb even in mijn bak met scrapvellen gekeken en heb maar eens een oud velletje gepakt, want die bak puilt uit van stukjes design papier. Je bent ook zo geneigd om het nieuwste velletje te gebruiken, terwijl er nog zoveel leuke oude zijn, Ik ben van plan om dit toch vaker te doen. Ik ben benieuwd of jullie daar ook last van hebben.

Mijn kaartje:
Stempel - Motivet
Papers - daisyd's
Mal doosje - Karen Marie-Klip
Nestabilitie - bloem
Copic markers - E50 E53 E35 E08 RV000 V91 V95 BG10 BG23 Y08
Voor de rest heb ik een paisley uit het papier geknipt, een stukje lint, een metalen vlinder en een zelf gehaakte bloemetje op de kaart geplakt, o ja en nog wat strassteentjes.

Wow, I love your reactions. So many people love the new stamps from Motivet, and can't wait to get them theirselves. Super !! Many of you found the new stamps on the mail today, so let's see all your creations with them.
Today I made a box, I used it many times, but it's still a cute design. I looked into my box with designpapers and found "an old" one. The box can't close because of the pile of designpapers in it. You always want to grab the newest designpaper but there are so many old ones to use. I intend to do this more often. Do you have the same problem ?
And now for the card: The stamp is from Motivet, the designpaper from DaisyD's. The box from Karen Marie Klip and the flower Nestabilitie. I used the Copic Ciao Markers for coloring. I knitted the flower on the card myself.
Have a nice weekend,

22 opmerkingen:

  1. Lekker aan de knutsel vandaag en gespot bij de tuinplantjes, heerlijk hoor. Je doosje is weer superrrr met je zelfgemaakte bloemetje goed hoor!!! Fijn weekend liefs P.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi je bent niet de enige hoor, ik heb er ook last van!
    Ga regelmatig door mn restjes heen om daar weer wat mee te doen!
    ik vind die stempels SUPER!!! helaas ksn ik ze voorlopig nog niet kopen maar komt vast wel een keer!
    Vind het doosje super geworden!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk doosje!!!
    enne deze stempel is ook te gek!
    tja eigenlijk bind ik ze allemaal wel erg leuk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je doosje is helemaal te gek!!en je stempeltje is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pffffff Thea ik ken dat probleem is zo verleidelijk die mooie nieuwe papiertjes maar je doosje is super en Karin heeft mijn stempels vandaag meegebracht vind ze super nou nog een potje tijd om er iets mee te meken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoeppie !!
    Erg leuk gedaan...en een bak papier..?!?!?! Ahum..ook die puilt bij mij uit..Moeten ze ook niet zoveel leuke nieuwe papierlijnen uitbrengen..ik word daar altijd zo hebberigg van..Maar het is idd wel leuk om daar eens een oud papiertje uit te gebruiken.

    Fijn weekend..

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is really beautiful, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je doosje is heel erg leuk! En de stempel is fantastisch.
    En ja, die bak met restjes ken ik van jou! En wat mijn restjes betreft, mijn bak puilt ook uit, dat komt omdat ik ook zo hebberig wordt van nieuwe dingen, maar daar weet jij alles van.
    Fijne weekend op de camping, ik beloof dat ik niet met lege handen zal komen dinsdag, Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooi gemaakt je doosje en wat een leuk stempeltje.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit weer schitterend Thea,prachtig zijn ze die stempels.
    Heel mooi papier.

    Fijn weekend.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super doosje heb je gemaakt en wat een super stempel!!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heey thea,

    wauwie dat is een prachtig doosje geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi doosje. en ja ook ik moet me dwingen mijn oude papier te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een heerlijk ,lief kaartje heb je weer gemaakt, xx liefs van maris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat 'n schattig doosje en ook een heel lief stempeltje....

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Thea, I just love your box and these stamps are fantastic. I'm lucky enough to own a few and think they are stunning
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea, het is een schattig doosje geworden, ik heb er van dit modelletje ook al verschillende gemaakt. Het probleem zit niet alleen in oude restje papier, maar ook oude malletjes en ponsen blijven liggen, maar ja. Fijne zondag en groetjes van Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig doosje Thea...ik hou wel van zulke projectjes...knap hoor de zelfgemaakte bloemetjes....
    en ik dacht dat ik de woordcertificatie allang uitgezet had...ik vind het zelf ook hinderlijk en zoveel spam komt er niet ...kun je even kijken of het nu lukt zonder dat?? ik heb nu bij allebeide mijn blogs nee aangeklikt en opgeslagen dus nu zou het zonder moeten lukken...
    groetjes en bedankt Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea

    Allereerst wil ik je danken voor je compliment en berichtje op mijn blog. Je maakt zelf ook erg mooie kaarten, mijn complimenten heb je !!!

    Liefs en groetjes
    Nicole Verkooijen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wow! This is really fabulous Thea - such gorgeous colours and details! Love the shape too, it's brilliant x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een leuk doosje zeg en ook weer een keigrappig stempeltje.(vindt die tandjes zo lief hihihi)
    en tja ook ik heb heeeeeel veel restjes.als ik scrapvellen binne krijg snijd ik ze allemaal op 14x14 cm,en dan per serie bij elkaar in een zakje.die zakjes gaan in een doosje en als ik een kaart ga maken dan neem ik een zakje en ga er mee aan de slag,alle restjes die van het designpapier over blijven gaan in het zakje terug,die kan ik dan voor een volgende keer nog gebruiken,op die manier ben ik het zuinigste bezig,want tja als ik een beetje zuinig doe kan ik juist weer meer spulletjes kopen hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze is ook weer schattig... Volgens mij maakt het niet uit wat we maken, de stempels maken alles goed...

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.