maandag 8 juni 2009

Motivet - I'm Sorry...

Daar is ie dan mijn 3e voorbeeld met Motivet, ze zijn zo geweldig om mee te werken. Er zitten zoveel details in de stempel. Gewoon super. Dit is de voorkant van het kaartje. Tja, het gebeurt ons allemaal wel eens dat we iemand vergeten een kaartje te sturen(mij zeker) en ik vond deze stempel en tekst dan wel toepasselijk. Ik denk dat ik maar een stapeltje ga maken met dit soort teksten, hihihi. Maar als ze dan een kaartje krijgen zijn ze weer super blij.

Dit is de binnenkant van het kaartje, ik doe dit niet zo vaak maar het is toch fantastisch. Ga toch maar vaker ook de binnenkant van de kaart aankleden.

Mijn kaartje:
Stempel - Motivet
Papers - Kaiserkraft
Lint - Bo Bunny
Pons - Martha Stewart, McGill, EK Succes
Copic marker - E50 E53 E35 E08 Y00 Y11 V06 V91
Voor de rest heb ik dew drops en sticker letters gebruikt om te versieren.

Mijn volgende kaartje wordt geen Motivet, want ik heb me opgegeven voor een swap en daar is de thema Magnolia.
Jammer genoeg zijn de nieuwste nog niet binnen, want die zijn toch weer leuk.
Groetjes, en leuk dat jullie weer langs komen hoppen.
Doei.

This is the third example for a Motivet stamp. They are so great to work with. There are many details in the stamps. Just super ! The first picture is the front of the card. Well it all happens too us, we forgot to send someone a birthday card (I know I have). This stamp and text is appropriate then. I think I'm gonna make some more cards with this, hihi. And when they receive such a card they must be very happy.
On the second picture is the inner site of the card. I don't do this often, but it finishes the card, doesn't it ?
I used the Motivet stamp with Doraline. The designpaper is from Kaisercraft. I colored the image with my Copic Ciao Markers. The ribbon is from Bobunny and I used punches from McGill and EK Success. For decoration I used Dew Drops and stickertext.
My next card won't be a Motivet, because I'm joining a swap, where the theme is Magnolia. Unfortunately the new Magnolia's haven't arrived yet, but again they are really cute. See you soon and thanks for hopping by.

21 opmerkingen:

  1. Oh...Thea, your card is very gorgeous!!!
    Lovely image and great colours used.
    Your colouring is superb!!!!
    Wondeful look!!!
    Hugs, Mumur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow Thea prachtige kaart. En die kleuren. Past goed bij mijn bril!!
    Maar de binnenkant is ook al zo mooi.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is weer super, hoor! Leuk die binnenkant, ga ik ook maar vaker doen!
    Nog bedankt voor de super stempels, ik heb er al een kaartje meegemaakt, zie op mijn blog. Is ervandaag nog een pakketje bezorgd?
    Liefs en tot morgen, Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thea, met zo'n kaartje mag je wel te laat zijn. Het is weer een poepie geworden zeg. Ik had toevallig ook een binnenkant gedaan bij mijn doralinekaart, heb je hem al gezien. Is het bewuste pakketje al binnen? Ik ben nu ook mijn swapkaart af aan het maken en heb bij de post het swappakketje al ontvangen. Wel leuk hoor zo'n verrassingspakketje! succes met je kaartje en tot morgen liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whow vind hem helemaal tegek in die paars tinten super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Thea,wat een schitterend kaartje.
    Schitterend is die stempel,heel mooi ingekleurd.
    En wat een prachtig papier,verkoop jij dit papier ook?

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is really cute i m loving these images coloured perfect, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tjee wat een super gaaf kaartje thea!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super kaartje heb je gemaakt en wat heb je leuke kleuren gebruikt!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje. Nog bedankt voor je tip over de woordverficatie, ik had er geen idee van dat die bij mij aanstond. Ik heb dit dan ook onmiddelijk veranderd. Bedankt.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooohhh, wat een supermooi en schattig kaartje!
    Kan ook bijna niet anders met zo'n lief stempeltje (ze staan op m'n verlanglijstje hihi).

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. moet zeggen erg mooi hoor.zeer compleet.doe ook bijna nooit een binnen kant!!!waarom niet??ik weet het niet ,maar als die nog voor mij verjaardag was zal ik er erg blij mee zijn ,hahahahahah gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. echt een hele leuke kaart heb je weer gemaakt goed hoor !!
    xx liefs van maris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea, bedankt voor de tip. Ga het vanavond ff opzoeken.
    Binnenkort onze nieuwste telg op mijn blog, we hebben er een kitten bij, zoooooo lief.
    Groetjes Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schatje is dat stempeltje ! Het is een mooie kaart geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk en mooi kaartje...geweldig hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoals altijd is dit kaartje ook weer super, ook de binnenkant is leuk. Nog bedankt voor het stempelafdrukje, ik ga er zeker iets leuks mee doen.
    Groetjes aan iedereen Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een super mooi kaartje,ik ben zo tussendoor ook weer bezig,hobby kamer is haast af nu nog een beetje schilderen in de woonkamer en we kunnen er weer vol tegenaan,want er is niets leuker dan een paar uur te knutselen,daarom het spreekwoord,Stamps forever,housework never!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alweer zo'n leuk kaartje met de motivet's!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bedankt voor je visite en het complimentje!
    Ik ga je volgen hoor!
    Ja...ik ben heel trot op onze dochters hoor..ze zijn ook heel lief!!
    liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.