maandag 1 juni 2009

Fairy Eva...

Zo hebben jullie ook genoten van dit weekend, nou ik in ieder geval wel. Even geen Krea 'Teja' (op wat e-mailtjes na dan), lekker genieten van het mooie weer. We hebben bij vrienden gebarbecued op zaterdag en met een groep van 14 lekker uit eten geweest op zondag. Maar nu is het weer maandagavond en de dagelijkse dingen staan weer voor de deur. Snel even een kaartje op mijn blog, douchen en naar bed, want mijn wekker gaat morgenochtend weer om 5 uur. Brrr moet er even nog niet aan denken.

Nu mijn kaartje:
Ik heb nog maar even een voorbeeld gemaakt met een stempel van The Greeting Farm, ze zijn zo schattig.
Dit keer Fairy Eva, het design papier is van My minds Eye (Penny lane). Verder heb ik nog een rand pons gebruikt van EK succes, (nu al in onze webshop), geweldige randen kun je er mee ponsen. De bloemetjes zijn ook geponst met een retro pons van EK succes. Het stempeltje is ingekleurd met copic markers(ciao). Ook heb ik 2 kleuren dew drops gebruikt voor de versiering.
Groetjes, en leuk dat je er weer was.

I hope you all enjoyed the weekend, I know I did ! No studio on my mind (well except a few e-mails) and just enjoying the lovely weather. We had a little bbq with friends on saturday and went to dinner with a group of 14 people at sunday. But now it's monday night and we're getting ready for a short week of work. Just taking a quick shower and then it's off to bed. My alarm bell will sound at 5 a.m. Brrrr, I don't want to think about it.
Now for the card.
I've made another example with a Greeting Farm stamp, they're so cute. This is Fairy Eva. The design paper is from My Mind's Eye (Penny Lane). I used the new edge punch from EK Success, great borders. The flowers are punched from the retro flower punch by EK Success. I colored it with my Copic Ciao Markers and used a few dew drops from The Robin's Nest. Nice of you to visit my blog and see you real soon.


17 opmerkingen:

  1. wauuuuw thea, wat een ontzettend mooi kaartje. Mooi papier en prachtig ingekleurd! Ook het stempeltje vind ik super gaaf!!

    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Thea, this is beautiful, the layout is fabulous, gorgeous colouring. Joey.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heb ook super genoten van dit weekend , je kaart is helemaal toppie mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Thea, wat leuk dat je bent langsgeweest echt super. En je bent mijn eerste volger. Lekker hé zo'n lang weekend. Wij zijn ook met een bubs uit eten geweest omdat mijn moeder 60 is geworden. Vanavond ga ik mijn creatie op mijn blog zetten. Ze was er heel blij mee.
    Groetjes Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Iek wat ben jij goed zeg!! :D Echt een schatje deze kaart. En wat een leuke stempel!

    groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw. Ook al zo'n mooie kaart. Dat paars doet het ook wel goed hè. Wij hebben vooral lekker gerommeld dit weekend. Lekker ieder voor zich... een beetje in de tuin liggen, een beetje kaarten maken, een beetje pakketten inpakken en garen draaien op kaartjes (dom werk haha). Dus van alles en nog wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea, Wat een mooie kaart. En die kleuren. Super!!


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Thea,

    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt en die stempels die zijn ook superleuk!!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart, mooie kleuren. Ik vindt de cirkels met bloemen ook een erg leuk idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super kaart, geweldig.
    Leuk dat we vanavond met z'n drietjes gaan SOL-len, gezellie!
    Liefs van Sjak

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje weer Thea!
    En nog bedankt voor je mailtje met de tip...!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het was inderdaad heerlijk weer!!!
    volop in de tuin zitten knutselen:):)en erg weinig achter de pc,tja dat krijg je met dit weer he!
    maare prachtig kaartje hoor,ook leuk die stempels van the greeting farm.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt xx liefs van maris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje Thea,prachtige stempel mooie kleuren.

    En wat een schitterend papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend mooi gemaakt en wat een prachtig papier.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. keimooie kaart zeg,leuk ook met die rondjes en de kleuren zijn ook schitterend.
    groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuk kaartje met die rondjes aan de zijkant. Ja, dit weekendweer pakt niemand ons meer af, heerlijk was het. liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.