vrijdag 26 juni 2009

Anneke.... bedankt..../ thanks ....


Hoi Allemaal, het is alweer vrijdag en bijna weekend. Dan gaan we weer lekker genieten van 2 vrije dagen en mooi weer, hoop ik. Dit weekend viert mijn moeder haar verjaardag en het is dan toch lekker om buiten te zitten en eten.
Gister kreeg ik een grote verrassing door mijn brievenbus. Dit kaartje heb ik van Anneke van Scrapfun gekregen. Anneke heeft een stempel van Motivet gewonnen in onze blogcandy en ze vond het leuk om mij met een kaartje te verrassen. Nou, Anneke dit vind ik inderdaad erg leuk! Bedankt voor je kaartje en veel plezier met je stempel. Groetjes,
Paula en ik hebben ook een kaartje voor Angelique en Erik gemaakt omdat ze vandaag trouwen. Dit kaartje is terug te vinden op de blog van Paula.

Hi everyone, it's friday again and that means it's almost weekend. So we're gonna enjoy two days without working (haha) and some lovely weather (I hope). We're gonna celebrate my mom's birthday and it would be nice to sit outside and have a bbq.
Yesterday I found a pleasant surprise in the mail. I received this card from Anneke (Scrapfun). Anneke won a Motivet stamp from our blogcandy, a couple of weeks ago, and thought it would be nice to surprise me with this card. Well anneke I do like this very much !
Thanks for your card en have fun with the stamp.

Paula and myself made a card for Angelique and Eric, who are getting married today. The card is shown on Paula's blog. Have a great weekend !

9 opmerkingen:

  1. leuk hè!!! al die leuke vloppies in de bus.. Dit kaartje is erg mooi geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thea, ik heb hem al gezien in het echie maar leuk dat je dat gehad hebt. Ik heb onze kaart voor Angelique er op gezet, dus voor reacties moet je bij mij kijken.
    Fijn weekend Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verrassing en een hele leuke stempel en kaart. Liefs en tot vanavond Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent verwend! super!
    Fijn weekend en tot dinsdag, Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is net een kadootje. Super mooie kaart hoor. groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lief gebaar van Sandra ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Thea,

    Ik kwam je blog tegen en vond hem heel erg leuk. Daarom heb ik op mijn blog een zward voor je!

    groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lieffie !
    Veel plezier dit weekend.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi thea!

    Graag gedaan, vond wel dat ik ook eens iets mocht terug doen voor deze leuke stempel, heb er veel plezier van! En ben helemaal verkocht van deze stempelserie, dus ga gauw naar je winkeltje kijken voor de nieuwe collectie ;)

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.