dinsdag 24 juni 2014

Inku Chicks...challenge 32



Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij de Inky Chicks....opdracht, gebruik een resin...en dit is mijn DT kaart.

Het ovaal en de vlinder heb ik zelf genaakt met een mal. Binnenkort zet ik ze ook te koop op mijn facebook...Thea's second hand... 




 Ik heb deze kaart gemaakt met het nieuwe designpapier van Majadesign, zulke mooie kleurtjes weer. En de stempel is van Saturated Canary. 


De blokletters zijn natuurlijk van Joy.


Wil je meedoen met de challenge kijk dan even hier...http://inkychicks.blogspot.nl
Ik hoop dat jullie een keertje meedoen...

Groetjes, Thea


1 opmerking:

  1. wow - that is really a gorgeous Card - love the way you have used the resin embellishments :)
    Hugs
    Pialine xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.