maandag 17 maart 2014


Hoi, even iets heel wat anders. Ik ben de laatste tijd veel you tube filmpjes aan het kijken over mixed media....en ik was zo geinspireerd dat ik ook iets wilde maken. En dit is het geworden. Een lente schilderij... 


Dit is tevens een voorbeeld voor de beurs in Duitsland waar ik morgen naar toe ga...ik heb wat spulletjes ingekocht voor deze techniek, dit was een beetje laatste moment aktie maar ik hoop het van de week wel nog op de beurs te hebben.


Het leuke aan deze techniek vink ik dat je er alle kanten mee op kan....vintage, shabby chick enz...voor ieder wat wils. Je kan zelfs heel veel spulletjes wat je gewoon thuis in de kast hebt liggen gebruiken, bv spelden- knopen- spijkers enz. Ik krijg veel spullen binnen van scrap-unlimited, vele metalen stukken....mijn handen beginnen al te jeuken.


Ook vele spullen van Tim Holz en Prima Marketing verlenen zich hier prima voor. Ook chipboard is heel leuk om hierin te verwerken. Dus genoeg mogelijkheden. 


Ik heb dit bewerkt met diverse glimmer mist flesjes. Ik heb de Lindy's Stamp Gang sprays en de Prima Marketing sprays besteld, nu maar wachten wanneer ze binnen komen. 


Ik hoop dat jullie dit leuk vinden,is weer eens wat anders dan een kaart. Maar deze techniek is ook zeker op een kaart toe te passen en ga dit ook zeker proberen. Nu eerst een weekje naar Dortmund en daar even een beurs draaien.
Dus voorlopig even geen berichten van mij.

Groetjes, Thea

2 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Thea.Lijkt me wel moeilijk om dat te maken.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kleurig Thea. Krijg er ook zin in met mijn airbrush.
    Viel Erfolg und Spass in Dortmund,
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.