zaterdag 19 oktober 2013

Framelits flip cards....


Vandaag een kaartje gemaakt met een nieuwe mal van Sizzix...de framelits flip cards...ben daar echt weer enthousiast over omdat je in een handomdraai heel snel je voorraad kaarten kan bijmaken, en dat is toch handig met de kerst op komst.


Er zijn diverse modellen, en allemaal hebben ze meerdere snijonderdelen in de verpakking zitten, bv bij deze is het de basis, de twee opleg delen en diverse rondjes...


Het papier wat ik gebuikt heb is van een zweeds merk REPRINT, dit hebben we bij hun in duitsland ingekocht en zullen dit dan ook meenemen naar de Krea Doe. 


Het stempeltje is dan ook weer van Bildmalarna, op dit moment toch wel mijn favoriet. Heb het ingekleurd met mijn copics.


Deze en  degene die op de eerste foto staat (model van mijn kaartje) hebben wij op voorraad en vandaag (19 oktober) hebben we daar dan ook nog een leuke facebook aanbieding voor....nieuwsgierig neem daar dan maar even een kijkje...

Groetjes,



1 opmerking:

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.