vrijdag 5 juli 2013

Live & Love Crafts challenge....




Het is tijden geleden dat ik mee gedaan heb met een challenge....heb er helaas geen tijd voor want ik vind dit wel altijd erg leuk om te doen.
Maar het is nu vakantie tijd en ook ik heb dan iets meer
vrije tijd, hoewel ik wel weer met een paar projectjes bezig ben.

De reden waarom ik nu weer een keer meedoe....is omdat onze designer Tina een sketch gemaakt heeft voor de challenge groep van Live & Love Crafts....en vond het dus leuk om daarom mee te doen... 


Wat heb ik gebruikt. Het designpapier is van Maja Design.
De stempel is er één van Bild Malarna.



Ik heb alle randen met mijn Zutter (distresser) bewerkt, daarna met een Tim Holz tool en Stormy sky kleur aangebracht. Dit heb ik gedaan vanuit een reinker met een sponsje.


Het label/zakje is gemaakt met een Memory Box mal met daarin een tekst van Bild Malarna. Op de kaart zie je ook hoeken en swirls van Melissa Francis. Ook die heb ik een beetje met Stormy Sky bewerkt.



Ik ben ook helemaal verliefd op deze vlinder van Magnolia.
Hij is groot maar echt geweldig...je zal hem dan ook vanaf nu vaak op mijn kaarten terug vinden. 


De blaadjes onder de roosjes is ook een stans van Magnolia.
En als je goed kijkt dan zie je nog een klein swirltje van Melissa Francis.  


Mijn copics kleuren:

huid: E50 E51 E53 en R20
Haren: E40 E41 E42 E43 E44
jurk en haarband: E40 en B41
Roosjes: R83 en R85
blaadjes: YG63 YG 67

Deze doet dan ook mee aan de challenge van:

Groetjes,



      

4 opmerkingen:

  1. What a gorgeous card, and so many wonderful details. ....and blue is one of my favorite colours. :)
    Hugs
    Pialine xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!
    Fijn weekend,
    liefs Hanny.
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje is het geworden!!
    Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje en wat een gave sketch, heel leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.