donderdag 18 april 2013

Nieuwe paper gift bag.....


Vandaag een paper gift bag gepimpt...ik was weer door mijn kado zakjes heen dus dacht hup....even een nieuwe maken.... 


Dit keer heb ik met mijn Faber Castell potloden op kraft gekleurd, had dit al eerder gedaan met derwent maar dat lukte me niet zo...dit keer vind ik het super goed gelukt....dus nog een reden om blij te zijn met deze potloden. 

Op de foto hiernaast zie je die geweldige stans van sizzix met vlinders....blijft een favorietje van mij. Heb de vlinders twee maal gestanst en het in 3d op geplakt.

Hier zie je een mooi bloemen toefje.
De swirl hieronder is van Cheerlylynn design en
het rozenblad is een stans van Magnolia.

De tekst is van Whimsy.
Onder het geheel zie je een gestanst doily, deze is
gemaakt dmv een Martha Stewart pons.

Zoals ik al zei is dit afdrukje ingekleurd met de Faber Castell
potloden en ik heb geen terpetine gebruikt. 

Gebruikte kleuren:

huid: 103 - 132 - 189
haren: 179 - 182 - 103
bloemen: 172 - 174 - 267 - 125 - 129
jurk: 146 - 144 - 125 - 129
schoenen: 103 - 132 - 189
en zo hier en daar zwart 199


4 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een prachtig kunstwerk van gemaakt. Ja de potloden kleuren geweldig op kraft papier. Het meiske is prachtig ingekleurd.

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap gedaan! En die vlinders, ja ze blijven heel leuk,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, een cadeauzakje wat al een cadeau op zich is, wat mooi is dit.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtig cadeauzakje Thea! En zo mooi gekleurd ook op dat kraft papier :) Nog een fijne dag! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.