zaterdag 19 januari 2013

For you...


 YEAHHHHH....eindelijk binnen de Go Kreate mallen.
De vorm van deze kaart is daar dan ook mee gemaakt.
En ze staan vanaf morgen in de winkel.
Hoe is deze kaart gemaakt.
De basis kaart is dus een Go Kreate mal. De XL frame frilly #5.
Er zitten 4 lagen op elkaar. Elke laag is met chalk bewerkt en daarna
met stickels (star dust). Op 2 lagen zitten stippen en deze heb ik gemaakt met een pearlpen.

Het design papier is trouwens van Bild Malarna. Ook deze is nieuw.
In het midden zit een mooie stans van Noor, de vierkante.
Hierop heb ik halve pareltjes van Melissa Francis opgeplakt.
De kaart is verder versierd met mooie vlinders, deze zijn van
Whiff of Joy. In het midden heb ik daar weer pareltjes opgeplakt.
De tag rechtsboven is van Magnolia.
En die leuke teksten zijn van Whimsy....

Als je de foto vergroot kun je de stickels goed zien.


En dan nog meer nieuws, binnenkort krijgen wij de Faber Castell potloden binnen.
Ik ben er al druk mee aan het oefenen, en hoe meer ik kleur hoe leuker ik het ga vinden.
Ik heb zelf nog maar een paar kleurtjes en kan niet wachten tot ze binnen zijn.

                                                                 gebruikte kleurtjes:

                                                      huid : Ivroy - light flesh - Cinnamon
                                                      haren + schoenen: nougat
                                                      konijn: brown ochre
                                                      jurkje: light red violet
                                                      bloemen: light magenta en magenta
de kleur van haar blouse en broek is een kleurtje van derwent. Ik had daar nog niet de juiste kleur voor, maar wat een verschil zeg tussen de twee potloden. 


Mijn volgende kaartje is ook al in de maak, en deze is ook weer met een Go Kreate mal....dus
tot gauw....




   

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi Thea!!!
    Go Kreate is super!
    Wat is het verschil tussen Derwent en Faber Castell?
    Ziet er prachtig uit

    Gr. Yvonne uit Hilversum

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel....je moet ze eigenlijk ergens uitproberen.
      Kleurt veel makkelijker, mooier enz.
      Zit meer pigment in en is vetter dus makkelijker te doezelen.
      Ik was eerst ook een beetjes sceptisch maar ben blij dat ik
      het geprobeerd heb, moest wel weer even oefenen na 2 jaar met mijn
      Twinkling H2O, waar ik nog steeds reuze blij mee ben.

      Verwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, een plaatje! Hier valt zoveel op te onderdekken en wat een mooie grote mal is dat.......kwijl hihi.
    Je hebt het prachtig gemaakt hoor,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mooi kaartje Thea.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.