zondag 16 december 2012

Merry Christmas....



Van de week nog een kaartje gemaakt met een Bildmalarna
stempel. Het kaartje is maar 13,5 cm zo raar...de laatste tijd zijn mijn kaarten 14,5 of 15 cm....het design papier is ook van Bildmalarna.
Dus eerst een basiskaart maken met daarop een oplegkaart.
Op deze oplegkaart plak je een papieren dolie. Dan stempel je op het
design papier een postcard dit is zo een leuke stempel...binnenkort weer in de winkel.
Het rondje waar mijn afdrukje op staat is gemaakt met snijmallen van
Nellie Snellen, nl...fancy dies ROUND met daarom heen fancy dies shapes SUNFLOWER. Er zijn verschillende figuurtjes die je kan gebruiken erg leuk.
De bomen zijn van Tim Holtz...2 verschillende...en de tekst van Magnolia.
Die mooie swirl aan de rechterkant is is van Unique.
Bovenop die prachtige swirl zit een poinsettia, dit is een snijmal van Memory Box.
Voor de rest heb ik alles afgewerkt met een chalk en een bruine pearlpen.

Mijn afdrukje is ingekleurd met Twinkling H2O: Natural Linnen, Fuzzy Peach,
Golden Sand, Desert Clay, Ice, Wild Vine en Pale Porcelein,

  Ik heb er weer met veel plezier aan gewerkt, en hoop jullie weer een klein beetje inspiratie te hebben gegeven.

        

Als je op één van deze plaatjes drukt ga je direct naar de winkel....

Fijne dag allemaal,
Thea

8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart, geweldig!

    Groetjes Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, kan niet anders zeggen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart super mooi.
    Prachtig zijn de kleuren.
    Wat is dit een lief stempeltje.
    Heel mooi!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi kaartje Thea.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Ziet er weer prachtig uit. Heel mooi met alle details.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Morning sweetie this is just so gorgeous, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.