zondag 17 juni 2012

2de vaderdagskaart....


...hier ben ik dan weer met mijn 2de vaderdagskaartje. Deze heb ik gemaakt voor mijn vader, we zijn net terug dus nu kan ik hem laten zien.
Het is het zelfde model als dat van jan, alleen andere kleuren en stempel.


Ook hier heb ik gebruik gemaakt van het designpapier van Fabscrap. De tekst is uit de silhouette gesneden, net als de kaart.
Je moet wel zelf alles op maat en schaal maken, even een klusje maar dan heb je ook wat.


Edwin is ingekleurd met mijn Twinkling H2O : Natural Linnen, Fuzzy Peach, Golden Sand, Desert Clay...

Mijn vader was er blij mee....en het kadootje was een staatslot, want tja wat moet je iemand geven die al alles heeft....

Groetjes, en nog een fijne voetbalavond....



14 opmerkingen:

  1. Oooooooh, deze is ook super gemaakt Thea,
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig mooi kaartje Thea.
    Echt schitterend.
    Heb ook een fijne voetbalavond.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superkaartje thea
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Thea,

    Dat heb je heel mooi gemaakt ziet er toppie uit

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi meis
    ze zijn alle 2 prachtig meis
    en wat een gaaf ontwerp, heb je dat zelf gemaakt?
    en heb je er misschien een patroon van ofzo?, mijn vriendin haar vader wordt 50 en dit lijkt me super om te geven, alvast bedankt voor je antwoord meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is SUPER geworden Thea,

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel knap gedaan, geweldig zo die das!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi!!!En wat een gaaf papier! Een gezellige avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind het een heel erg leuke kaart geworden...goed idee !
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PS een patroon zou idd leuk zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhhh geweldig Thea, deze is ook al zo mooi! Wat een geweldig en origineel idee! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze heb je ook prachtig gemaakt Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook al zo een mooie vaderdagskaart !! Leuk idee om te onthouden. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi,
    wat een leuke kaart, heb hem proberen na te maken nog niet gelukt. Als je een patroon heb wil ik die graag overnemen. Leek me leuk om voor mijn oom, die 65 word te sturen..
    groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.