woensdag 30 mei 2012

Hetzelfde maar toch anders....





Vandaag laat ik jullie een extra kaartje zien....omdat onze designer Marianne door persoonlijke omstandigheden even een stapje terug heeft gezet, heb ik haar plekje even ingenomen voor onze DUO-CHALLANGE op de Krea Teja Team Blog.
Dus gisteravond heb ik dit kaartje nog even heel snel in elkaar gezet...


Mieke en ik hebben voor dit project het design papier van Glitz gebruikt...bruin/roze....het is en blijft prachtig papier. Zoals jullie kunnen zien heb ik deze kaart ook aan de binnenkant bekleed, vind dit altijd zooo leuk, maar vergeet dit altijd, lol. 

                                    

Ook ben ik weer lekker met mijn pearlpen aan de slag gegaan. En alles heb ik met een chalkje bewerkt.
De bruine roosjes komen van een strengetje lint van Marianne Design....
Het stempeltje is van Stamping Bella....Love Ya...helaas moeten we melden dat deze stempels uit de collectie gaan....de makers van deze stempels houden ermee op. Dus ben je gek op deze stempels? we hebben nog wel wat liggen...maar voor hoe lang?.... 


De swirl is van Cheerylynn net als de doily. De tekst is ook van Stamping Bella en deze zit bij de stempel in.
Gebruikte kleurtjes van Twinkling H2O : Natural Linnen, Pink Grapefruit, Sandolar, Golden Sand, Desert Clay


Gebruikte mallen en ponsen.

Mieke heeft dus ook zo een soort kaart gemaakt, ga maar eens kijken op onze Krea Teja Team Blog daar staan ze allebei....
Ook hebben wij op deze blog één keer per maand een challenge waarbij je een waardebon kan winnen van onze webshop voor 15 euro....wie wil dat nou niet.

Fijne dag allemaal.... 

7 opmerkingen:

  1. Het is een schatje !! De stempel en het kaartje .... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Thea, wat heb je er weer een plaatje van gemaakt zeg! Heel mooi! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig kaartje Thea!

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje Thea. Ik heb zojuist een kaartje gemaakt met een stempel van HUMPHREY'S CORNER - BIRTHDAY GIRL dat ik bij je gekocht heb en op mijn blog geplaatst. Misschien vind je het leuk om eens een kijkje te nemen? Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje! En zo mooie details!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.