vrijdag 27 april 2012

Cute...


Eindelijk na een drukke week werken achter de schermen, en al mijn opdrachten, heb ik tijd gevonden
om een kaartje te maken naar mijn ideeën.
We hebben van de week een nieuwe voorraad Memory Box mallen binnen gekregen, en ik kon niet
wachten om daar mee te kunnen spelen.  


Ik heb niet alleen Memory Box mallen gebruikt, ook  2 Magnolia mallen, de wolk en de rand aan de zijkanten. De rand is een nieuwe doohickey...een rand met stiksteek, deze is zoooo leuk te combineren met 
de mallen van Cheerylynn met stiksteek. 







Er zitten zoveel mallen op, dat je erg goed moet kijken
om ze allemaal te ontdekken.
Zo zit er achter Tilda ook nog een hekje, maar deze
is zo fijn dat ie moeilijk te zien is.
Memory Box heeft nu ook een aantal bloemen
mallen.
Ik heb ook alles met een bruine chalkje bewerkt.


Gebruikte Twinkling H2O : Natural Linnen, Fuzzy Peach, Sandolar, Desert Clay, Rose Petal en Pink Grapefruit....




Groetjes, en ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden,




21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geheel, het lijkt wel een schilderijtje.
    Vind het ook zo super dat je alle mallen eronder op de foto zet.
    Vind vooral de grotere mal met het boompje super mooi.
    echt een pracht van een kaart.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi compleet plaatje, en wat een schitterende mallen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè zo even "vrij"aan de freubel. En wat een mooi plaatje is het geworden. Je wordt er gewoon hebberig van. Schitterend zoals je al de nieuwe mallen hebt gebruikt. Geeft weer een hoop inspiratie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Mooi hoor ik vind het weer een Kanjer van een kaart , mooie mallen heb je gebruikt !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo ik vind het een SUPER kaart , prachtig van kleur en schitterende mallen.
    ik heb zelf nog geen memory box mallen maar als ik dit zo zie zal dat niet lang meer duren vrees ik ;)).

    Fijn weekend!
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superkaart en wat bewerkelijk zeg
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooie kaart. En die malletjes... oh.. mijn portemonnee gaat dit voelen hoor... Leuk om dadelijk voor mijn verjaardag te vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, dat ziet er geweldig uit! Die boom mallen vind ik mooi!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Thea, wat een schitterende kaart! Ik heb zelf ook net wat Memorybox mallen gekocht en ik vind ze echt supergaaf! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zien doet kopen en na het zien van deze schitterende kaart heb ik een sterk vermoeden dat de mallen niet aan te slepen zullen zijn. Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje Thea.
    Echt een lieverdje.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Thea. Erg mooie mallen ook, die je erbij gebruikt hebt. Bedankt dat je de kleuren van de H2O's erbij gezet hebt. Kan ik elke keer opschrijven welke kleuren ik nog wil hebben. Hihihi.

    Fijn weekend.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig wat een mooie kaart en idd wat veel mallen
    je moet echt goed kijken om ze allemaal te ontdekken
    maar wel een heel mooi resultaat

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Thea,

    Wat een geweldige kaart heb je gemaakt.
    En wat heb je veel leuke mallen gebruikt.
    Het is een super mooie kaart.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart, super mooie mallen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je maakt Super Mooie Creaties..
    Doe je mee met mijn VerjaardagsCandy?
    http://www.wietzehoekstra.blogspot.com/2012/04/verjaardags-candy.html
    En doe je ook mee met mijn swap?
    http://www.dutch-swappers.blogspot.com/2012/04/tassleutelhanger-swap.html

    Lieve Groetjes Wietze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Thea , wat een super mooie kaart !! Heerlijk zoet roze en lekker veel mallen gebruikt. Een plaatje !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.