zondag 5 februari 2012

Just for You....



Zo, eindelijk weer wat tijd gehad om iets voor mezelf te maken, en dan bedoel zonder opdracht, hihihi.
Vind het altijd wel leuk hoor...om voor een opdracht te werken...maar soms wil je toch ook iets maken
wat je wilt...
Ik wilde graag een kaart maken waar ik geld, een bon of iets dergelijks in kon doen, ik vind het wel fijn om hier wat van op voorraad te hebben voor evt. verjaardagen....


Ik was geïnspireerd door de sol van Raffaela. Deze wordt op onze facebook pagina gegeven: "KreaTeja Hobbystudio", zij gaf daar een sol opdracht met een wikkel. Ik had zelf helaas geen tijd om mee te doen, maar heb het wel onthouden. Er een eigen draai aangegeven en dit is het dan geworden.     


Ik heb op deze kaart een aantal nieuwe Memory Box Mallen gebruikt, en het vogelkooitje is daar één van.
Ook de bloemen komen van een mal van Memory Box. In het midden van de bloemen heb ik een kraal geplakt, deze had ik nog liggen. Op de linkerfoto zie je ook 2 verschillende takjes, deze zijn van Magnolia.
Op de rechterfoto....ik weet niet of jullie dat goed kunnen zien...zie je een rood rondje met een stiksel perforatie, dit zijn hele leuke mallen van Cheerylynn design, we hebben deze van de week binnen gekregen en er zijn verschillende vormen. Je hebt ze met gaatjes en met stiksels....erg leuk.


Zo kan je goed zien dat het een wikkel is, de randen zijn geponst met een Martha Stewart pons.Ik heb gebruik gemaakt van wondgaas, chalk, charm en lint...mijn Magnolia afdrukje is ingekleurd met Twinkling H2O nl: Natural linnen, Fuzzy Peach, Cinnamon Stick, Dreams Bloom, Playful Peony en Heavenly White.
Het design papier is van My Minds Eye (LOVE ME)


Hier dan nog enkele foto's van hoe de binnenkant eruit ziet...






Hier nog even een close-up van die mooie hart swirl rand, de tekst is van Whimsy...zoals je ziet heb ik in de binnenkant dus een plekje gemaakt om daar het geld of bon in te doen. Ik vond het weer erg leuk om te maken, ben benieuwd wat jullie er van vinden.   

Dit zijn de mallen die ik gebruikt heb voor dit projectje....dit is een kleine greep uit onze nieuwe serie....ik ben er weer helemaal weg van. Vanaf morgen staan ze in de winkel, kan je niet wachten dan kan je ze alvast  sneak peak op onze Engelse site bewonderen en je wenslijstje alvast maken....ik weet zeker dat er weer wat voor je tussen zit.

26 opmerkingen:

  1. prachtig
    ja die stansjes zijn mooi en betaalbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie, Thea! Heerlijk met zoveel details, je blijft er naar kijken. En die stansjes zijn inderdaad om te smullen.

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea, wat een gave stanzen!!! En zo'n mooie kaart!!
    Een gezellige zondag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. phoe hey...wat een super kaart !!

    Lekker he...even tijd voor jezelf..!
    Ik ben de hele middag al aan het stoeien voor jullie valentijn challenge hihihi..hoop dat het nog lukt..

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Thea, je kaartje.
    En ook e nieuwe stansjes hebben een hoog hebben gehalte.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind er niets aan en het papier en de stanzen ook niet whahahahaha.

    grapje hoor het is very beautiful allemaal ik heb weer een hoop gemist zie ik wel, je word hier weer zo hebberig van, maar wel erg leuk en mooi.

    Fijne zondag allemaal liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kaart Thea! Het is een hele kunstwerk geworden met ook de binnenkant zo mooi versierd en met alle mooie nieuwe mallen! Een geweldig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend mooi je creatie Thea. En wat een leuke stanzen. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAt een supergave stanzen ! Prachtig kaartje heb je gemaakt. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Thea

    Ik vind het echt een prachtig mooi kunstwerkje.
    Echt schitterend.
    Heb een fijne zondagavond.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooi kaartje,prachtige stansen, zal morgen even in de winkel neuzen. En ik ben best blij met dit kaartje hoor, dus dat is ook weer geregeld!!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw thea, je hebt jezelf weer overtroffen
    echt een prachtig kaartje

    groetjes Hil
    en de mallen zijn super

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een supercreatie zeg helemaal leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heb je dit weer schitterend gedaan Thea...een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw Thea, wat een schitterend kaartje, prachtig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend mooi Thea! Ik zie zo veel mooie dingen dat ik wel kan blijven kijken:-) Jammer dat ik meer te doen heb...whaha!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart en wat mooi versierd.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Thea, wat is dit een beauty geworden. En zoveel te zien. Goed dat je meerdere foto's geplaatst hebt, anders zou ik een aantal mooie details niet eens gezien hebben. Je vogelkooitje vind ik helemaal top.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowwww Thea,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt, ik vind de nieuwe stansen bijzonder mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. thea,
    deze kaart, bekijk ik telkens opnieuw met heel veel bewondering.

    Ik heb je een mail geestuurd ivm bestelling via webshop

    Groeten

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo,

    ich habe schon mehrmals versucht dich über Email zu erreichen aber nie eine Antwort bekommen. Ich warte noch auf eine Bestellung die ich am 09.01. bei Krea Teja aufgegeben habe. Das Geld ist auch schon überwiesen, aber bis jetzt ist noch nichts bei mir angekommen.

    Bitte melde dich bei mir wegen meiner Bestellung.

    LG Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw , Thea , wat een prachtige kaart heb je gemaakt !! Zoveel moois heb je erop gebruikt. Prachtige nieuwe mallen.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. je hebt dit prachtig gemaakt!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.