zondag 20 november 2011

Challenge bij KTT....Krea Teja Team Blog....

Na veel gedoe met blogger...voor de zoveelste keer....kan ik eindelijk mijn kaartje plaatsen. Ik ben toch wel blij dat Jan mij daar altijd maar mee kan helpen...anders was ik al eeuwen geleden gestopt met bloggen...

Wisten jullie dat er een challenge gaande is op de Krea Teja Team Blog....dit keer is de uitdaging...maak een kaart met KRAFT en ROZE.....en ik dacht kom laat ik eens meedoen.
En dit is wat ik gemaakt heb: een kersthanger of zoiets....weet niet hoe ik dit noemen moet, hihihi.

Ik heb ze alle drie even van dichtbij gefotografeerd dan kan je ze beter zien. Alle sterren zijn van Kraft Cardstock en de sterren daarop is roze...op bovenste ster heb ik eerst een touwtje rondom geknoopt. Daarop zit een swirl van pareltjes die is van Zva Creative (staan nog niet in de winkel) ze zijn wel meegeweest naar de beurs...Toen heb ik hulstblaadjes uitgestanst van Whiff of Joy (vier blaadjes in één stans) met daarop een prachtige brad ook van Whiff of Joy. Alle blaadjes en ook de sterren....eigenlijk alles wat van kraft is heb ik met disstres stains bewerkt in dit geval: victorian velvet.

De tweede ster: de tekst is van Magnolia, deze heb ik op een strookje kraft gestempeld en toen heb ik de uiteinde daarvan naar binnen gekruld. Dit kan je jammer genoeg niet op de foto zien. Ook hierop heb een stukje swirl gebruikt van Zva Creative. De kersster (bloem) is gemaakt met een stans van Magnolia en daar in het midden zit weer een brad van Whiff of Joy.
En dit is dan de onderste en de grootste ster. Ik heb deze sterren gemaakt met de nestabilities...
Hierop zitten verschillende stansen. Kerstster van Magnolia net als de dolie en rand. De hulstblaadjes zijn van Whiff of Joy. Het afdrukje is ingekleurd met Twinkling H2O's, de kleuren die ik gebruikt heb zijn: Natural linnen, Sandolar, Fuzzy Peach, en Dream Blooms. Ook heb ik in het kadootje een Wink of Stella glitterpen gebruikt....werkt supers...deze kan je ook met water nog een beetje vervagen.

Christa, ik vond het een leuke challenge en heb er met veel plezier aan gewerkt, helaas kan ik niet meedoen maar misschien hebben we andere wel weer geinspireerd en wagen ze een kansje, want wie wil nou niet een kadobon winnen uit onze webshop...


12 opmerkingen:

  1. Hoi Thea , wat super dat je ook een voorbeeld voor onze challenge hebt gemaakt ! En wat voor eentje.... Ik vind het een prachtige kerst-hanger. Elke ster heb je weer anders versierd met hele gave details. Een sieraad aan de muur !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha,ha, het is net of ik Paula hoor wat bloggen betreft. Gewoon volhouden hoor, het valt allemaal best wel mee!
    Je creatie is super gaaf, ik ga ervan uit dat dit mijn kerstkaartje is, dus ik neem hem dinsdag wel mee, ha,ha!!
    Ik heb vandaag toevallig ook een kraftkaartje met roze gemaakt, komt van de week op mijn blog!
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww, wat is dit ongelooflijk mooi Thea, wat een schitterend idee zo met die 3 sterren, het is een bjoetie met schitterende details !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Thea. Dat brengt me gelijk op een ideetje voor mijn dochter en schoondochters als cadeautje. Heel mooi gemaakt. En een schitterend voorbeeld voor de challenge.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er prachtig mooi uit THEA.
    Echt schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Thea,
    I Just arrived at you blog. I love your art and creative mind! I'll be watching this blog closely, thank you for giving us so much of your time and mind. You make so wonderful and lovely works!
    Many Hugs from Marina from Germany
    I invited you gently to visit my creative Website: Bettyscardsandpaperdesign.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat ziet er prachtig uit Thea een plaatje van een kersthanger

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea,

    Wat ziet dat er mooi uit zeg ik vind het een super werkje wat je gemaakt heb.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig werk Thea! En ik vind je bloemen van Magnolia super leuk!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie hanger Thea, super leuk idee en super mooie details erop!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ook helemaal leuk! ik ben gek op slingerkaarten.. binnekort ook maar weer eens aan beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.