maandag 24 oktober 2011

DML Challenge....

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij DML. Onze Jeanet heeft een leuke sketch gemaakt waarmee je de opdracht moet maken. Je moet bij de sketch wel een label verwerken.
Nou ik geloof dat ik daar wel aan voldoe...je kan hem gewoon niet missen.
Ga even naar de challenge blog voor de sketch en doe gezellig weer mee.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Fabscraps, dit is geweldig papier. Ze hebben er nog niet zoveel van maar ze zijn top. Ik hoop binnenkort weer nieuwe binnen te krijgen. We nemen ze mee naar de KreaDoe zodat je ze in het echie kunt zien. Het is ook een beetje vintage papier met bloemen en zo....nou ja jullie moeten  maar even langs komen.
Ik heb het papier met een swirl stempel bewerkt, dit geeft net even iets extra.
De scallopcirkel is van een nestabilitie en de dolie in het midden daarvan is een lace mal van cart-us. De stipjes daarop heb ik weer bewerkt met glossy accent.


Dit bloemenpartijtje is gemaakt met bloemen van Magnolia en roosjes. We hebben vele takjes en besjes van Magnolia bij ons op de KreaDoe. Natuurlijk kunt u ze ook via onze webwinkel bestellen.
De tekst is van Whimsy, dit merk heeft zulke leuke teksten in een bepaalde vorm, je moet maar eens een kijkje nemen in onze winkel.

Hier het afdrukje nog even van dichtbij. Hij is natuurlijk weer ingekleurd met Twinkling H2O. Deze week krijgen we mooie glitterpennen binnen die je heel leuk in combinatie kunt gebruiken met de Twinkling H2O. Ik hoop dat ik hier iets van kan laten zien op de KreaDoe, dan moet het niet te druk zijn bij de workshop. Maar vraag er gerust naar. We hebben de pennen in ieder geval wel bij ons. Nieuwsgierig....kom dan even langs.

Ik vind dat ik jullie ook wel mijn excusses moet aanbieden voor het feit dat ik niet zo aktief ben op mijn blog. Het is niet dat ik niets maak maar dat zijn over het algemeen creaties die niet op deze blog thuis hoort.
We zijn heel druk bezig met nieuwe kaartpakketten. Dit zijn gemiddeld 3 kaarten in een pakket en die moeten allemaal worden ontworpen. En dit kost mij heel veel tijd en werk. Ook maak ik nog wat voorbeelden voor de KreaDoe en die wil ik nog niet laten zien. Dat komt daarna wel.
Ik hoop dat jullie hier begrip voor kan opbrengen en gewoon gezellig bij mij langs blijven komen.

Groetjes,    




18 opmerkingen:

  1. ziet er prachtig uit weer succes met het werk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig hoor Thea, en ik snap best dat er heel veel van je tijd wordt opgeslokt door je werk. Die mal is ook super gaaf trouwens. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea

    Wat een beauty van een kaart meis ik snap best dat je het zo druk hebt blijf gezellie bij je langskomen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Succes met je andere freubelwerk.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thea, we snappen natuurlijk dat jullie het veel te druk hebben met de winkel en met al die beurzen he :) Maar we blijven toch altijd naar je prachtige creaties op je blog kijken hoor :) Vind deze kaart weer helemaal super!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi THEA

    Wat een prachtige kaart.
    Echt super lief.
    Succes met de andere freubel werkzaamheden.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje. Gelukkig heb je tussen al je werk toch ook nog even tijd om lekker te hobbyen.
    Mooie kleur en de swirl ziet er schitterend uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Thea , erg mooie kaart heb je gemaakt voor onze challenge !! En ik zou niet met je willen ruilen hoor .... webwinkel , beurzen , kaartenpakketten. Jullie zijn echt super druk. Maar ik blijf ook een trouwe bezoekster , hoor. Misschien dat ik naar de Kreadoe kom , op de woensdag. Maar dat is nog niet helemaal zeker. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is echt een hele leuke kaart, prachtig gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Thea, mooie kleur, prachtig papier en een hele mooie label met al die mooie bloemen erop!
    Ik neem mijn petje voor je af Thea met al je drukke werkzaamheden, ik zou het je niet na kunnen doen.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi blauw kaartje, super gaaf en perfect afgewerkt. Ik voreg me al af wat zit die Thea toch altijd te doen daar op zolder.... ha,ha,ha!
    Tot morgen? Ik ben er weer helemaal klaar voor hoor, Ton ook, hi,hi.hi!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi afgewerkt kaartje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schitterende kaart thea
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Morning sweetie, this is stunning a perfect creation hugs pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ik heb vandaag even heelrijk bij je staan kijken, heb de twinkling h2o meegenomen 15 stuks en de pennen. nu nog een potje tijd om te gaan expirimenteren
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg mooi kaartje! Ik blijf je blog bezoeken hoor.
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.