maandag 12 september 2011

DML Challenge nr 15....

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij DML. De opdracht is niet zo moeilijk....maak een kerst kaart...en dit is mijn creatie. Ik heb er een labelkaart van gemaakt, is weer een wat anders dan een gewone kaart. Het papier wat ik gebruikt heb komt uit een paperpad (First Edition Paper) "Christmas Joy". Deze paperpads zijn zo leuk, er zitten een aantal papers in met glitters en een aantal gewone papers. Deze kaart is met de gewone papers gemaakt. Ik hou wel van deze kleurtjes, omdat het niet het geëikte groen/rood is. 

Hier zie je het afdrukje van dichtbij, ik heb het weer ingekleurd met mijn Twinkling H2o...Dit is een Tilda uit de kerstserie van vorig jaar...zo leuk. Van het weekend heb ik de nieuwe kerststempels gezien maar toen ik er een paar wilde halen om alvast wat voorbeelden te maken was bijna alles al uitverkocht. Maar ik heb er nog 3 op de kop weten te tikken.
Zo ziet de label kaart er van binnen uit.
Dit is het bovenste gedeelte. Je ziet dat ik 2 verschillende labeltjes heb gebruikt van Magnolia met daarop een kerst boodschap. De swirl is ook van Magnolia. Het geponste randje is een Martha Stewart pons. Aan de bovenkant zit een scallop cirkeltje die ik met een bradje heb bevestigt, als je die opzij schuift dan kan de kaart open. Ook hierop zit een kersttekst.
Dit is de onderkant van de binnenkant. De grote swirl is een stans van sizzix (tim holtz) hij is erg grof maar in dit geval kan ie prima. De kerstster is weer een stans van Magnolia, deze zit ook voorop op de kaart. Ik heb alle randjes met chalk bewerkt.

Doe gezellig weer mee, de opdracht is niet moeilijk en we komen altijd kerstkaarten te kort aan het eind van het jaar....nietwaar?
Groetjes,




6 opmerkingen:

  1. ik zie alleen maar kruisje en geen labelkaart volgens mij is er iets niet goed gegaan grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie ook alleen maar kruisjes...
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik zie hem wel hoor het is een snoeppie mooie kleuren

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart thea
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie en vrolijke kaart Thea!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super gaaf kaartje, leuk model en prachtig!
    Liefs van sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.