maandag 4 juli 2011

DML- Challenge....

Hier dan eindelijk weer een berichtje van mij. Het heeft wel weer even geduurd he!! Ik ben namelijk druk geweest om mijn zolderkamer waar dus Krea Teja zit, een grote schoonmaak te geven, dus het plafond afnemen, ramen lappen, alle kasten en planken afnemen enz enz. en dan weer zorgen dat de kamer zo is ingericht dat het makkelijk is om de bestelde artikelen weer zo te vinden, want tja je hebt altijd meer spullen dan plek en dus hebben we ook veel kratten waar het één en ander in zit. Dit is altijd weer een hele klus, maar het is klaar en we kunnen weer even vooruit.

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij DML. Dit keer is de opdracht, maak een kaart met Kraftpapier, groen en een Edwin. Ik weet dat de meeste mensen een Tilda veel leuker vinden om mee te werken, dat heb ik ook namelijk, dus is dit een extra uitdaging.

Dit is wat ik heb gebruikt voor mijn kaartje:
Kraftpapier
Magnoliapapier
Groen bazzillcardstock, deze heb ik geembost.
Touw, Jute, Emb.,
Kruissteekpons.
Twinkling H2o (natural linen,fuzzy peach,cinnamon stick,sandollar en irish mist.



14 opmerkingen:

  1. Wat leuk die groen tinten in combinatie met kraft cardstock... En erg mooi ingekleurd met de twinkling H2O's! Ik vind het een leuke uitdaging, misschien doe ik wel weer mee!
    Fijne maandag...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Thea, Wat een gave kaart en kleur. Die challenge lijkt mij ook wel wat zeg! Ik heb een vraagje: hoe heet jouw krafpapier? Ik ben ernaar op zoek, maar als ik krafpapier intyp, krijg ik geen respons. Is dit gewoon een kleur of is het speciaal karton? Verkoop jij het ook in je webshop? Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren Thea ik vind Edwin helemaal super en je kaart is een snoeppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi die combinatie van kleuren met die Edwinb stempel.
    Ik vind hem super geslaagd.
    gr. Liesbethg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hardstikke leuk zeg, idd ik heb ook liever tilda, maar krijg nu steeds meer een zwak voor de lieve edwin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea

    Wat een leuke kaart is het geworden.
    En heel leuk van kleur.
    Ik vind hem super leuk gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een super gaaf kaartje, heel stoer! Ik vind de opdracht erg leuk.
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooie kaart! Hele mooie kleuren en leuke details!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart voor onze blog, Thea. Lekker stoer en met een bekend stuk scrappapier ;D
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart thea
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi sweetie, this is just gorgeous I love the image and your colours are fab, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo Thea....aan de schoonmaak ?? Dat is af en toe wel nodig. Maar ik dacht dat je op de camping zat ???? Je kaart voor onze challenge is super !! Echt een stoere jongenskaart. Edwin is mooi gekleurd met de H2O. En ik zie de leuke kruissteekjes !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een leuke kaart met mooie kleuren.

    groetjes Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Thea,
    Wat is je kaart weer prachtig geworden....zoveel leuke details!
    En... dat opruimen....pfffff...als ik aan mijn hobbykamer begin ben ik wel een paar dagen bezig...je komt altijd weer iets tegen dat je dan ook meteen wilt gebruiken en dus.....1 uur opruimen = 2 uur freubelen...en zo schiet dat natuurlijk weer lekker op....ahum....hi hi....
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.