donderdag 16 september 2010

Derwent challenge en ander nieuws...

Het is weer zover een nieuwe challenge van Derwent. Dit keer is de opdracht maak een kaart met een bloem of bloemen. Dit was voor mij geen eenvoudige opdracht want ik heb helemaal geen stempels met een bloem, dus dan maar op zoek naar een stempel, maar ik kon niets zo gauw vinden alleen maar losse bloemen. De uitdaging aangegaan en een flinke bos met bloemen geschikt...ik moet achteraf zeggen dat ik het wel leuk vond om te doen ook al is het niet mijn ding. De roze bloemen zijn ingekleurd en de andere bloemen zijn met chalkjes gestempeld. Doe gezellig eens mee en maak ook een mooie bloemen kaart, en kijk ook eens bij de andere DT-members, ook hun kaarten zijn prachtig geworden.
Nu even wat ander nieuws...afgelopen weekend zijn wij naar de duitse stempelbeurs in Hagen geweest. En o, wat is dit een gezellige beurs. Het is niet zo groot als in Zeist (de helft denk ik zelf) en ons plekje was ook erg klein en krap, we konden onze kont nauwelijks keren (dit moet volgend jaar ook anders) maar het was de moeite waard. Ontzettend veel leuke mensen ontmoet. Misschien een leuk idee voor jullie om volgend jaar ook eens een kijkje te gaan nemen.

LILY OT THE VALLEY: zoals jullie misschien wel gelezen en of gehoord hebben, hebben wij als enigste in Nederland deze stempels te koop, althans de 4 SETJES. Dus NIET de losse stempels. We krijgen hier ontzettend veel vragen over dat jullie ze bv niet kunnen vinden in de webshop...dit klopt...we mogen ze niet via onze webshop verkopen, alleen op beurzen en via E-Mail...
Mochten jullie interesse hebben in deze stempels e-mail ons dan of meld je aan voor onze nieuwsbrief. Deze week komt er een nieuwe nieuwsbrief uit waarin deze setjes afgebeeld in zullen staan.
Over een paar weken komen er weer nieuwe setjes uit en deze mogen we dan ook weer verkopen en zullen ook weer via de nieuwsbrief aan jullie worden getoond. Meld je dus aan, dit is zo wie zo handig, omdat je dan onze nieuwe spulletjes als eerste te zien krijgt...

KREA-DOE: In november is er weer een krea-doe, een klein beetje onze thuiswedstrijd, we wonen er nl 15 min vanaf...
Onze standnummer is E020. Nu willen wij 2 entreekaarten daarvoor weggeven. Wat moet je daarvoor doen...niet zo veel eigenlijk, iedere klant die vanaf vandaag voor minstens 25 euro in onze webshop besteld dingt automatisch mee voor een kaart. Een week voor de Krea Doe maken we dan bekend wie de winnaars zijn. Veel succes...

Nu gaan we ons weer voorbereiden voor de beurs in Belgiƫ, deze is volgende week..vanaf maandag zijn we daar al druk bezig met opbouwen...en vanaf woensdag tot en met zondag is de beurs in Mechelen...wie weet zie ik jullie daar dan wel...kom gerust hoi zeggen, dit vinden we altijd gezellig...

Ik zal van de week nog een leuk kaartje met een LOTV stempel plaatsen, voor nu vind ik het weer welletjes...
O, ja de dochter van Paula, mijn lieve vriendin die jullie vast wel kennen van de beurzen, is gisteren bevallen en heeft een dochter, HALEY...misschien is het leuk om Paula even te feliciteren op haar bloggie...
Nu ben ik echt klaar...groetjes,

8 opmerkingen:

  1. hoi Thea dat was een heel verhaal hihi maar we zijn nu wel weer op de hoogte succes op de beurzen
    je kaart met de bloemen is prachtig en ook de vlinder is heel mooi

    ga Paula zeker effe feliciteren

    nou groetjes weer ... Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig geworden !
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst mijn complimenten voor je rpachtige kaart, ik vind hem juist heel erg mooi met al die lossen bloemen, creatief bedacht hoor. Je hebt inderdaad wel een eele hoop nieuwtjes, leuk om te lezen allemaal! Succes met alle beurzen en alle voorbereidingen!

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ook ik moest zoeken naar bloemen ,maar het is je aardig goed gelukt. Mooi dat het weekend zo succesvol was

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Thea,leuk gedaan hoor die bloemen,zo mooi ingekleurd.
    En wat een prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lekker vrolijk zonnig kaartje prachtig met die losse bloemen, pfff wat een drukte voor jullie in de komende weken, heel veel succes op de beurzen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje, weer eens wat anders dan cute!
    Oeps, ik had dus toch op de verjaardagslijst moeten kijken. Ik ben nu zelf ook te laat ha,ha,ha.
    En gefeliciteerd met Haley!
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijk fleurig kaartje Petra en wat een nieuws allemaal!!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.