maandag 16 augustus 2010

Hoi allemaal....

Hier nog even een berichtje vanaf mijn vakantieadresje...zoals jullie misschien wel weten geniet ik nog steeds van een heerlijke vakantie. Nog 1 weekje en dan gaat alles weer volgens het boekje. Maar ik kan het toch niet laten om af en toe een berichtje te plaatsen. Zondag zijn Jan en ik even langs een groothandel gereden want ja alles gaat gewoon door he!! het blijft me verbazen hoeveel mensen in de zomer gewoon artikelen blijven bestellen in de webshop...bedankt hiervoor(echt super) ook al moeten we dan een paar keer in onze vakantie naar huis om de bestellingen weg te werken. We zijn toch reuze blij dat jullie in de zomer ons ook touw blijven.
Zoals jullie zien hebben we 4 foto's geplaatst met nieuwe artikelen. We doen ons best om deze zo snel mogelijk in de winkel te krijgen. Helaas zijn de foto's niet allemaal even duidelijk, maar ik hoop dat jullie zo toch een idee krijgen.

Dit staat er op de foto's- Foto 1: Paperpad met rozen van Joy crafts - strass swirls van Prima Marketing - embossing folders één vierkante met dots(grotere) en één met christmas greetings. Foto 2: embos en snijmallen van Marianne Design. Foto 3: Stempels van Nellie Snellen(de koeties) en stempels van Marianne Design(beary sweet). Foto 4: Marianne Design paper decorations, frosted bloemen(leuk om in de grotere bloemen te plakken)en stempels van Nellie Snellen(Dawn stamps) 4 verschillende.

Dit is alweer een leuk begin van een nieuw seizoen knutselen en er komt nog veel meer aan. We hopen eind deze week begin volgende week de nieuwe Magnolia binnen te krijgen. In ieder geval de boeken maar de stempels zullen snel volgen, we zijn in afwachting. En ook komt er vele soorten design papier binnen...ik kan niet wachten. Enz enz enz....

Zoals jullie weten staan wij op de beurs in Den Bosch mochten jullie iets willen dat wij apart leggen doe dit dan voor volgende week maandag want dinsdag gaan wij inpakken en dan kunnen wij nergens meer bij, want wij moeten nl. op woensdag de beurs al opbouwen. Voor de kaartpakket liefhebbers we hebben weer een paar leuke bij ons, het heeft even geduurd maar ze komen er weer aan. Mocht je hiervoor naar de beurs komen, wacht dan niet te lang om naar onze kraam te komen want tegen de middag moeten wij regelmatig al NEE verkopen. Ik hoop jullie daar weer te zien en eh...schroom niet zeg gerust hoi!! ook al koop je niets. Dit vinden wij alleen maar leuk...

O, ja Bernadet je had een vraag over een kaart en je vroeg om een patroontje. Ik moet je helaas teleurstellen, dit patroontje heb ik ooit op een beurs gekocht en ik weet niet meer hoe het heet, sorry. Volgens mij is het van Serius(maar dit weet ik niet zeker). Sorry voor dit late antwoord, jou vraag was in mijn ongewenste emails terecht gekomen en deze kijk ik niet zo vaak na. Ik hoop dat je dit leest...

Groetjes en wie weet tot gauw,




Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Leuke nieuwe spullen!
    Ik zit te popelen... magnolia stempels... kan niet wachten tot ze er zijn!
    Fijne vakantie verder!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé Thea,
    lekker genieten hoor van je vakantie, maar gezellig dat je een berichtje plaatst.
    ben benieuwd naar je kaarten pakketjes, het is toch niet die ene die ik zo graag bij je wil maken hè???
    hihihihihih

    waarschijnlijk zie je me in Rijswijk
    groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.