maandag 14 juni 2010

Update....

Hoi allemaal, even een update. We hebben net weer 4 dagen op de beurs in Rijswijk gestaan. Het was een vrij rustig weekend, voor de klanten perfect, want die konden overal rustig bij, maar voor ons is dat iets minder. Toch hebben we het weer naar ons zin gehad en hebben we weer vele blog vriendinnen gezien. Altijd gezellig en we hadden tijd genoeg voor een babbeltje.
Zoals jullie kunnen zien zijn de nieuwe magnolia stempels binnen, de wedding serie, erg leuk, weer een hoog hebbe gehalte, hihihi. Ook hebben we 10 nieuwe scrapvellen binnen, zie eerste plaatje.Er zijn ook nieuwe bloemen op het plaatje hierboven zie je bloemen waar tule in verwerkt is.
Op het plaatje hierboven zitten 4 grote bloemen in. Op de foto hieronder kun je ze misschien wat beter zien.

Mochten jullie iets willen bestellen, stempels, bloemen of papier, wacht hier dan niet al te lang mee, om teleurstelling te voorkomen. Een aantal stempels zijn al uitverkocht, omdat ze gepre-orderd zijn. Ik zal nog even proberen of ik de stempels ook nog op de blog kan krijgen, maar ze staan ook in de winkel onder 'wordt verwacht'. Ook wil ik nog even melden dat vanaf augustus je je kan opgeven voor een abonnement van het Magnolia Ink. Hierover kan je alles lezen in onze webshop. Dit was het weer even, ik ga weer vlug verder met mijn nieuwe kaart voor de Derwent challenge van volgende week met de opdracht...o nee dat mag ik nog niet verklappen, hihihi. Groetjes,

1 opmerking:

  1. leuk allemaal, ik ben gisteren geweest, en idd kon je lekker overal kijken,

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.