woensdag 9 december 2009

Christmas boxes voor Paula en Sjak...

Elk jaar is het weer denken wat ik mijn meisjes voor een kerstkaart zal schenken. Whahaha.... en ik geloof dat het dit jaar goed gelukt is. Ze waren er erg blij mee. Ooit heb ik dit , of zoiets op een blog gezien en dat heb ik onthouden en ben er dit weekend mee aan het stoeien geweest. Het is een erg leuk project om te maken, maar het kost wel erg veel tijd. Maar het was de moeite waard, jullie hadden de gezichtjes van mijn vriendinnetjes moeten zien.
Zoals jullie kunnen zien bestaat de kaart uit 2 lagen die op elkaar liggen en in het midden zit het vast geplakt. Alle randen van de scrapjes zijn met een distresser bewerkt en daarna beinkt. Ook heb ik mijn airbrush gebruikt om een mooie ijsster te maken. Ook de achtergrond bij het stempelafdrukje is bewerkt met de airbrush.
Sorry, dat jullie tegen mijn hand aan moet kijken, maar ik wist even niet hoe ik het anders moest laten zien. Op elk onderste flapje heb ik iets gedaan met een tekst.
Dit is dan het afdrukje dat ik gebruikt heb, ja een magnoliaatje, en ik heb hem ook nog gemaskerd. Ik heb het ingekleurd met mijn copics. Sorry ik heb geen nummers opgeschreven. Dit kaartje heb ik voor Paula gemaakt. Ik weet niet of het helemaal duidelijk is hoe dit in elkaar zit maar de 4 flappen moeten omhoog en dan kan je er weer een deksel op doen en krijg je weer een doosje zoals op foto één.
Ik heb er ook zoéén voor Sjak gemaakt, maar dan met andere papier en stempelafdruk en dan is ie toch weer heel anders. Hier komen de foto's...



36 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat is dit superrrrrrrrrgaaf zeg!!
    helemaal te gek!!
    Erg mooi gemaakt!
    Kan me niet indenken dat ze er niet blij mee geweest zouden zijn om zoiets moois te krijgen!

    Groetjes Marianna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeee dat patroontje ken ik ook ergens van, maar geen idee waarvan, is lang geleden! Ik wilde er toen ook iets mee doen maar het wilde maar niet lukken, dus echt super om jouw resultaat te zien! Heel gaaf weer hoor Thea!

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi thea
    leuk de doosjes en ja is veel werk heb er hier ook een al heel lang staan maar heb hem nog niet weggeven

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Thea,

    echt geweldig gedaan. Het is een klus maar dan heb je ook wat toch???hihihihihih
    de meiden zullen er super blij mee zijn.

    Groetjes Hil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tjeee wat super thea!! daar zullen ze vast en zeker erg blij mee zijn geweest, dat zou toch iedereen! prachtig gemaakt heb je het!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OWH Thea dit is superrrgaaf!! Wat zullen ze hier blij mee zijn geweest.
    Wat een feest om zoiets moois te krijgen.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja. ik kan wel zeggen dat ik ze prachtig vind, maar dat wist je al!
    Ik heb hem gisteren nog een paar keer bewonderd, hij is echt super!
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Thea die zijn beide heel gaaf en kan het begrijpen dat de meiden daar blij mee zijn ;) erg leuk hoor!!! En denk dat ze het erg op prijs weten te stellen want daar zit toch aardig wat tijd in ;)

    een exploding box ;)
    hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg mooi gedaan.blijven leuk die doosje .
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooie projecten. Kaarten kan je dit niet meer noemen. Super mooi. Zo iets zou ik ook wel willen ontvangen!!
    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een SUPER mooi doosje Thea!!

    Groetjes Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhhhhhhhhh wat mooi thea wat heb je dat mooi gemaakt wat zullen ze daar blij mee zijn complimentjes hoor

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Thea,
    Ik ben er ook eens mee begonnen alleen een proefje hoor en die klopte. Alleen in het echie nog niet gemaakt. Nu ik die van jou weer zie denk ik toch maar eens maken. Hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dit mooi geworden Thea...je hebt echt eer van je werk hoor.....geweldig leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh wat heb je dat schitterend gemaakt Thea,leuke stempels,heel mooi papier.
    geloof zeker dat ze er heel blij mee zijn .

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sapperderflap..... Thea! Echt heel leuk gedaan. Ik snap het dat ze hier heel erg blij mee waren zou ik ook zijn hoor!

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Thea,
    wat prachtig gemaakt!
    Daar zullen ze zeker en vast blij mee zijn geweest,
    nu ik het bekijk herinner ik me dat ik ooit zo iets al fotoboekje heb gemaakt, kan ik met de kerst ook terug maken!
    Bedankt voor mijn geheugen weer te laten opfrissen :D hih..
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik vind ze allebei erg mooi, leuk zeg zo een doosje ,maar ondanks het werk is het echt topppppp !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw dat is mooi zeg. kan me wel voorstellen dat ze dat mooi vonden.

    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. whaaa Thea kwijl slik ze zijn helemaal tegek, super hoe je die gemaakt hebt, daar zijn Paula en Sjak vast heel erg blij mee geweest,zou bijna vragen of je nog een baantje voor me hebt haha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. .................................kweenie wakmoe zeggen........ super zeg... lijkt moeilijk maar dat is het niet... ga er ook één maken... moet lukken... maar nu nog even niet, moet nog 5 dingen maken voor de kerst...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. heey thea,

    wauwie die doosjes zijn gaaf geworden zeg!!! dat moet wel een boel werk geweest zijn.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw!! Prachtig! Geweldig om dit aan aan Sjak en Paula te geven, wat zullen ze hier blij mee zijn!
    Dit heet een explosion box, maar zulke mooie heb ik nog nooit eerder gezien!! Echt schitterend!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig en wat een werk moet dat geweest zijn,fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. sodemieters wat een gave dozen Thea daar zullen de meiden blij mee zijn zeg en wat een tijd heb je erin gestoken maar het resultaat is schitterend !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat goed idee, het zier er super uit!!!
    Groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow..... Thea
    your boxes are soooo wonderful!
    I love them!
    Have a great 3. advent!
    Hugs Gisela

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ja thea ik heb deze ooit eens gemaakt met foto'tjes van mijn kleinzoon bij de sint en heb hem ook al eens op mijn blog gezet,mischien heb je dit daar gezien maar hij is in ieder geval heel erg mooi hoor
    groetjes akkina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bedankt voor je compliment Thea!
    Op mijn kerstkaart heb ik Tilda en Rufus (de hond) gemaskerd en de muts heb ik van Santa's little helper afgeknipt en op de kop van Rufus geplakt...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een SUPER dozen, logisch dat ze daar ERG blij mee zijn. Ik geloof maar dat ik ook zo'n speciaal vriendinnetje ga worden.
    Fijn weekend, liefs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie patronen, en je hebt ze echt schitterend gemaakt, echt iets om zuinig op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Woww! 2 prachtige creaties geworden!

    San

    BeantwoordenVerwijderen
  33. These are just perfect i love all the colours and different papers fabby creations big hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Kan me voorstellen dat je vriendinnen er heel blij mee zijn.... ze zijn dan ook supermooi gemaakt!!

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  35. yes. thank you for this thoughts :))

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauwww supermooi!! Perfect gemaakt!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.