zondag 1 februari 2009

Foto Challenge / Photo Challenge

Dit keer even geen kaart, maar een foto. De foto challenge is afkomstig van Gonny. Dankjewel Gonny, zo komen ook eens andere zaken op de blog. De challenge gaat als volgt : Neem van de computer uit de zesde fotomap, de zesde foto en vertel daar iets over.
Deze foto kwam uit de bus (eigenlijk de vijfde fotomap, maar meer stonden er niet op). De foto is genomen op 18 januari toen er nog volop ijs lag. Jan is met de kinderen gaan schaatsen van Breukelen naar de Loosdrechtse Plassen. De kinderen (Melanie & Jordy) hadden allebei hun nieuwe schaatsen aan en moesten onderweg wel even rusten ! En koud dat het was, maar ze hebben het gehaald !
Deze challenge geef ik graag door aan :
Pops,
Karin,
Akkina,
Sandra,
Michele,
Emilie.
Laat maar eens zien bij welke foto jullie uit komen.
This time no card, but a photo challenge. This challenge came from Gonny. Thanks Gonny, this is the opportunity to put other things on my blog. The challenge is this: Take the 6th photo from the 6th map from your computer and tell something about the photo.
This is the one I got (actually it's from the 5th map, but I haven't got any more). The photo is taken on january the 18th when there was still a lot of ice. Jan went ice skating with the kids on the lake nearby. The children (Melanie & Jordy) both had new ice skates and had to rest for a while. And it was cold, but they made it up on down the lake !
I will gladly pass this challenge on to :
Pops,
Karin
Akkina
Sandra
Michele
Emilie.
Let's see what photo you'll come up with.

7 opmerkingen:

  1. Leuke foto van de kids! Ik heb een andere scanner, zie het resultaat maar op mijn blog. Vind je het beter zo?
    Tot dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kaart staat al op de blog!
    Tot morgen, groetjes van Sjakkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Thea, Je hebt Karin op je lijstje staan. Ik hoop niet dat je mij daarmee bedoelt. Ik heb (gelukkig) geen foto's op mijn compu staan. Ik ben benieuwd hoe de beurs is in Rijswijk? Hoor ik het nog van je? groet Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Thea, i just wondered if you are ok you have not made a card for a week, hope everything is ok with you, sending you bug hugs ((( ))) pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto Thea. enne ik was de zondag bij Kars en jullie maandag. Maar ik moet op maandag werken en dan kost het me weer een vrije dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Thea,
    Ik ga nu voor jou aan de slag!
    Prettig weekend van Sjakkie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.