maandag 22 december 2008

Mickey Mouse - Get Well Soon

Toen ik met deze kaart bezig was moest ik aan de kinderen van Pops denken. Sammie en Teej werden allebei vandaag geopereerd.
Gelukkig is de operatie bij beide goed gegaan. Ik wil deze kaart dan ook symbolisch aan hun geven. Sammie en Teej van harte beterschap en fijne kerstdagen, dit geldt natuurlijk ook voor papa en mama. Groetjes,

When I was working on this card I had to think about the children of Poppet. Sammie and Teej were both operated today. I'm very happy that the surgery went well for the both of them. I like to give them this card, virtually. Sammie and Teej, I wish you well, have a very merry christmas. And ofcourse that goes for your parents as well ! Hugs en Kisses,

4 opmerkingen:

  1. Awww thi is super cute, they said a big thank you they will be sat watching mickey mouse today...
    Such a lovely thought, you are so king, Massive hugs from Sammie & Teej (((( ))))

    Hugs Pops x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje! Tot vanavond, verheug me er echt op!
    Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi wat een leuke kaarten!
    fijne jaarwisseling groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.