maandag 17 november 2008

Zomaar........ / Just .......


een kaartje, dus even geen challenge. Deze kaart is speciaal voor de knipvellen fans. Degene die altijd mijn pakketten kopen herkennen hem vast wel uit pakket 89, dus geen nieuwe kaart. Maar er zijn vast genoeg mensen die mijn pakketten nog niet kennen dus speciaal voor hun deze kaart want hij blijft leuk. Er is een knipvel gebruikt van de Moreheads, deze zijn erg populair in Nederland. Veel kijkplezier en tot ziens.

a card, so no challenge. This card is one for the decoupage paper fans. This card is from our cardpackage, number 89, I'll think it's cute. Cardpackages have all the materials and a working description to make the cards. For all the people that don't know them, I would like to say take a look at our webshop and you'll find all the available ones. This one is from a decoupage paper with the Moreheads, they are very popular in Holland. Have fun and see you around.

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartj Thea en ja die pakketjes ken ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous,, how super cute..Hugs Pops x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Thea ,
    leuk dat je langs kwam,
    ik vind de moreheads altijd zo'n dankbare plaatjes ik vind het natuurlijk een heel mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.