maandag 13 oktober 2008

Tilda en Co; Challenge 40


Hallo allemaal, hebben jullie een lekker weekend gehad? Het weer was er wel naar, maar ja het is weer maandag en de meeste van jullie moesten vandaag vast weer werken. Ik ben op maandag vrij dus eerst wat huishoudelijke taakjes en dan weer tijd voor een leuke challenge. Dit keer voor Tilda en Co. Je moest volgens een sketch werken maar het maakte voor de rest niet uit wat voor kaart. Het design papier wat ik gebruikt heb is van My Minds Eye. Natuurlijk is een Magnolia stempel een verplichting maar dat vind ik niet erg.

Hi everyone, had a nice weekend ? The weather was very nice, but it's monday again and a new working week for most of you. I am free on mondays so after some domestic tasks it's time for a nice challenge. This time for Tilda and Co. You had to work from a sketch but you could fill in the rest. The designpaper I used is from My Mind's Eye. Ofcourse there's a Magnolia stamp, but that's quite allright for me !



2 opmerkingen:

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.