vrijdag 5 september 2008

Trouwkaart voor Nancy en Boudewijn


We hebben weer genoten in Disneyland Parijs, die drie dagen zijn zo weer voorbij. Jammer! We hebben weer een jaarkaart, dus binnenkort zitten we er waarschijnlijk weer.
Vorige week trouwden Nancy, dochter van Paula, en Boudewijn. Bovenstaande kaart heb ik gemaakt ter gelegenheid van hun huwelijk. Gelukkig was het mooi weer die dag en hebben we genoten van een fantastisch feest.
Afgelopen weekend wilde ik weer eens fijn deze blog bij gaan werken, maar helaas, mijn computer werkte niet echt mee. Nu weer een paar dagen later kan ik eindelijk weer aan de slag. Er zullen dan ook zeker weer op regelmatige basis kaarten geplaatst gaan worden. Prettig weekend allemaal !

We enjoyed our stay at Disneyland Paris, but three days pass so fast. Too bad ! Again we bought a ticket for 1 year, so we will be going again real soon.
Last week it was the marriage of Nancy, daughter of my friend Paula, and Boudewijn. The card is made for their wedding. The weather was nice that day and we had a wonderful party.
Last weekend I tried to get back to my blog, but my computer wasn't working with me. Now, a couple of days later, I can work on it again. So you will be seeing cards from me again on a more regular base.
Have a nice weekend !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.