zondag 11 oktober 2009

Just for You.

Vandaag een kaart, die ook al een aantal dagen op onze website heeft gestaan. We hebben deze kaart verwerkt in een scrapcardpakket. Alle materialen om zo'n kaart te maken zitten in het pakket. In dit pakket zat ook deze mini Magnolia stempel. We hebben maar een beperkt aantal van deze stempels, dus ook een beperkt aantal scrapcardpakketten. Vanavond is dit pakket, als finale van onze actieweek, om 21:00 uur in de webshop opgenomen. Inmiddels is het pakket er ook al weer uit, want na slechts 15 minuten was deze volledig uitverkocht.
Op de kaart is gebruik gemaakt van de I-top ponsen, zonder daar brads van te maken. Ook zo op een kaart geven ze een leuk effect, nietwaar ?

17 opmerkingen:

  1. prachtig is je kaart thea!! wauuuw hey dat het meteen uitverkocht was, heb je weer goede zaken gedaan!! toppie hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje Thea leuk die kaart heel leuk idee toppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea
    En ja hoor, ik heb ook dit pakketje.
    Hing om 2100 uur in de e-mail en het was weer gelukt.
    Ik vind hem schitterend en ben blij dat ik er bij zat.
    Dikke kus Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterend kaartje!!
    Wat een leuk ontwerp zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart, heel vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een liefie, en wat een leuk idee dat plise strookje en idd die ponsen zijn zo ook super, al met al een schitterende kaart,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi is ie Thea leuk ontwerp zo !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij blijft geweldigggggg.
    liefs Paula en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super lief en kleurrijk kaartje, echt heel leuk. En dat hij zo snel was uitverkocht!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem errugggg leuk geworden thea! lekker fleurig.. en de pons ziet er inderdaad erg leuk uit zo.. een fijne avond.. xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart kan me voorstellen dat het zo uitverkocht is want het papier is super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi hoor thea, mooi papier zegggg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is just stunning i love the cute image papers are gorgeous and the flower with the cut charm is fab, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wilde je graag uitnodigen voor mijn nieuwe blog candy,ik ga 3 digitale stempels weggeven.
    Ze zijn uniek en door mijzelf getekend dus ik hoop je te zien op mijn blogje :)

    groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He hia Thea, wat een lieffie zeg je kaart en ook de magnolia...wow....en ik dacht al dat ik een afspraakje bij de opticien moest maken hiih is dus een mini magnolia..gaaf hoor...
    Thanks voor het showen hoor meis...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Thea wat heb je een prachtige creaties gemaakt en wat heb je er een prachtig papier voor gebruikt ik vind ze stuk voor stuk top of the top!!!!

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Thea ik heb iets voor je op mijn blog

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.