dinsdag 27 oktober 2009

Hoi Allemaal....

.... jullie zullen wel denken, waar blijft Thea nu met een nieuwe kaart. Helaas heb ik nu even geen tijd om gezellig een kaartje te maken bij bv de club van Tiets of om aan een leuk challenge mee te doen. Het is weer beurstijd en aan het einde van deze week staan we in Rijswijk en over een paar weken op de Krea Doe. Voordat deze beurzen beginnen is er veel werk te verrichten want ook onze online winkel loopt als een trein en mensen blijven maar vragen wanneer er weer nieuwe kaart- en/of scrappakketten komen. Dit kost ons heel veel tijd maar wel altijd leuk om te doen en de reacties van klanten zijn dan ook altijd super.

Ook dit kaartje wordt een nieuw scrappakketje. Hij zal niet klaar zijn voor Rijswijk maar op de Krea Doe is ie zeker aanwezig, als ie niet te hard loopt via onze online winkel. De plaatjes op de kaart is van Mickey, dit is niet heel duidelijk te zien omdat de plaatjes holografisch zijn en het fototoestel de foto spiegelt. Het is in ieder geval een kerstkaart. Nou, misschien tot van het weekend in Rijswijk en schroom niet en zeg gewoon hallo, dat vinden we altijd leuk. Tot blogs,

32 opmerkingen:

  1. Echt mooi, vast veel werk geweest!
    Nou, veel succes met je beurzen en de crea doe hoor, ik denk dat ik dit jaar een keertje oversla, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en succes op de beurs,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh die is wel super Thea!! Veel succes in Rijswijk en je ziet mij wel verschijnen op de kreadoe :) kom wel even neuzen natuurlijk ;)

    hugss Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er erg mooi uit! heel veel plezier bij de beurzen!! xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel veel plezier op de beurzen en tot op de kreadoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer erg leuk, veel succes op de beurzen. Liefs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Thea, dat ziet er letterlijk schitterend uit!! Heel erg leuk met Mickey!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een originele kaart is dit ziet er toppie uit, en tja die tijd he die komen we allemaal tekort denk ik, veel succes en goede zaken op de beurzen,
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie dingen je zal vast heel veel susses hebben op de beursen veel plezier en heel veel verkoop

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kom hoor vrijdag naar het creaweekend en kom even langs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb heel veel respekt voor jullie!
    Natuurlijk kunnen jullie niet alles!

    maar je kaarten blijven toch héél mooi

    In maart kom ik met vriendin naar s'hertogenbosch de knotsgekke kaartendagen, ben je er dan ook?
    Groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jammer thea dat ik niet kan dit weekend, zou graag een keer in rijswijk gaan neuzen, wie weet een volgende keer!! Prachtig wat je gemaakt hebt en vind het ozo super dat het zo goed gaat met je winkel!! succes en veel plezier op de beurs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super is ie Thea en kan me voorstellen dat je druk bent meis met al de voorbereidingen e.d , ik kom ook naar de Kredoe en als ik je zie zal ik je zeker groeten hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fantastische kaart. Het modelletje en Mickey zijn super.
    Wat leuk die reacties wie er naar de beurzen komen.
    Tot morgen liefs Paula x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is just stunning there is so much to look at it must have taken you ages!!! wow hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo, ik kom je even bedanken voor de hele lieve woorden die je hebt achtergelaten
    op mijn blog, doet mij echt wel ontzettend veel deugd!!!

    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een kunstwerkje!
    Prachtig hoor!
    Enne ik kom zondag langs in Rijswijk hoor;-)
    Ik wil graag een begin maken met mijn Motivet stempel verzameling

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke kaart en heel apart. Ik kom dit keer niet naar rijswijk maar heb besloten weer eens op de kreadoe te komen neuzen,dus je gaat me zeker zien daar. Wel jammer want ik zou met mijn moeder komen, maar dat gaat nu niet door. Liefs Mo en tot in Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwwwww Thea
    Wat mooi gemaakt.
    Dat was zeker veel werk he.
    Heel veel susses op de beurs.
    xxMamsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi weer !!!
    bedankt voor je reaktie!!
    groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. such a cute colourful card Thea...love it
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I drop а lеave a гespοnse when I apргeciatе a pоst on
    a webѕіte or I haνe sоmething tο adԁ to the conversation.
    Usuаlly it іs cаusеd by the passion dіѕplаyed іn
    the post І brоwsed. And on thiѕ ρоst "Hoi Allemaal....".

    Ӏ was aсtuallу еxciteԁ enough
    tο poѕt a thоught ;) I ԁo havе 2 quеѕtіοnѕ for you if you don't mind. Is it only me or does it look like like some of these remarks come across as if they are left by brain dead folks? :-P And, if you are writing on additional online sites, I'd liκe tо keep up ωіth you.

    Wοulԁ you liѕt the cοmplеte urls of
    all your publіc sites like your Facebοok pagе, twіtteг feeԁ, or lіnkedin profilе?


    Take a loоk at my web page :: web designer in pforzheim

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi there, eѵerything is going finе here and ofcourse еvеry one is sharіng data, that's actually excellent, keep up writing.

    Check out my web blog ... make a website like facebook

    BeantwoordenVerwijderen
  24. It's hard to come by experienced people for this topic, but you seem like you know what you'гe talking
    аbout! Thаnκѕ

    my ωeblog www.broowaha.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I'm not sure exactly why but this weblog is loading very slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll check back lаter and
    ѕee if the problem stіll exiѕtѕ.



    Also visit my homepage; Homepage erstellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thiѕ eхcellent websіtе сertаinly
    has all the іnfοrmatiοn
    and factѕ I needed concerning this subject and didn't know who to ask.

    Also visit my webpage ... Création boutique en ligne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Attractive ѕесtiоn of contеnt.
    I just stumbled upon your site anԁ in acсesѕion сapital to asѕert that I acquire in fact enјoyed acсοunt youг blоg posts.

    Anyωay I ωill be subscribing to your аugment and even I achіevement
    you аcсess conѕistently гapidly.



    Feel free to suгf to mу wеb blog: WEBSITE LATEN BOUWEN

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey there аrе uѕing Wordpreѕs foг yοur site platfοrm?
    Ι'm new to the blog world but I'm tгуіng to get
    staгted and create my oωn. Do yοu rеquirе any html cоԁing exρeгtiѕе to mаκe yοuг own
    blog? Any hеlp ωould be grеаtly appгecіated!



    Also visit mу ωeb site - maak website

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What's up, everything is going perfectly here and ofcourse every one is sharing data, that's genuinely fine,
    κeep up writing.

    Also ѵіѕit mу wеb blog ::
    Nom de ԁomаіne :: :
    :

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, dankjewel dat je een reactie achter laat. Ik lees deze graag om te kijken wat jullie van de kaarten vinden.

Hello, thanks for leaving a comment. I love to read what you think about the cards.

Thea.